do mei 07, 2009 07:47
lopen bij een sprint de reactie stangen net a;s een 33 type 3?
(dacht het niet)
maar als dat zo wel is, dan moet je bij de korte reactie stang de ophanging wel gaan versterken want anders breekt het allemaal af!
als bij een sprint de ophanging zo is dat de stang ergens tussen wordt gemonteerd net zoals de lange dan heb je minder problemen, als deze niet ergens tussen zitten maar net als bij een 33 op een pijpje gemonteerd moeten worden, dan moet je he pijpje en de bus afscheiden met een ring zodat de bus niet kan verplaatsen..
hoop dat je snapt wat ik bedoel want leg het een beetje knullig uit, maar zonder plaatjes of gebaren taal is het vrij lastig uit te leggen wat ik bedoel
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S