ma mei 04, 2009 18:08
Dit zijn weer van die typische opmerkingen die niet definitief vastgesteld kunnen worden. Er is veel onderzoek geweest naar de toedracht, maar er zijn alleen speculaties geweest over wat het nu is geweest...
Feit blijft dat de beste man het niet gehaald heeft door een noodlottig ongeval. En natuurlijk zal ook Williams niet iemand de baan op sturen met een slechte, onveilige auto! Het gebeurt wel vaker dat er ergens in de constructie een fout zit. Kijk naar de achterspoilers bij Sauber een paar jaar later tijdens de eerste race van het seizoen. Die dingen vielen er gewoon vanaf op het rechte end...
Greetz,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs