Andretti Molletti schreef:
Zie ik nou de middelste inlaatnok dat die gesleten is in vergelijk met de voorste of denk ik dat maar te zien??
vergelijk je geen uitlaatnok met een inlaatnok?
Jep, de middelste is de uitlaatnok die je ziet. (ik verkeek me er de eerste keer ook op, maar het is gelukkig echt zo)
Wel balen van die kachelslang zeg! Probeer het van de zonnige kant te bekijken: gelukkig is je koppakking niet lek. Wink (hoop ik dan)
Klopt, als de koppakking lek zou zijn dat had ik dat wel iets eerder gemerkt denk ik
Maar eens hopen dat het morgenochtend beter weer is, dan kan ik eens gaan meten waar het nou precies zit... Ben erachter dat de fan zelf niet kapot is, ook het relais schakelt gewoon, de thermo schakelaar is ook niet stuk dus het kan eigenlijk alleen nog maar bedrading/slechte massa/verrotte stekkerverbinding zijn... (Helaas, als het nu gewoon het relais was geweest ofzo dan was het niet zo'n zoektocht geworden)
Kachelslang los is niet zo'n drama... kachelradiateur vervangen das pas k*t Wink
Volgens mij moet er voor die slang net zoveel los, anders kom ik er met me lompe klauwen in ieder geval niet bij

Sowieso eerst maar eens even de fan maken en een extra startrelais inbouwen zodat ze in ieder geval weer normaal start en de fan gewoon doet wat die moet doen...

Daarna kan ik weer veel te veel uit mekaar halen om zoiets lulligs als een kachelslang weer vast te zetten...
Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze wel eens. En dat is in dit geval meer dan waar