Vragebaakje in mijn rijdend project.
Ik heb vanavond even de oude casterstang gedemonteerd en het adapterplaatje gepast, maar komt het bekend voor dat de hoekjes eigenlijk wat bijgevijld zouden moeten worden?
Anders krijg ik het plaatje niet mooi vlak tegen de carrosserie aan.
En het gat in de carrosserie moet niet aangepast worden neem ik aan?
Kan het zijn als je het adapterplaatje voor het gat houdt, hij een beetje uit het midden komt te liggen?
Ik heb in van de kogelstangen ingekort, de andere moet ik nog doen, maar vanavond lees ik weer ergens op het forum dat dat eigenlijk weer niet hoeft, terwijl ik het meest lees dat er ongeveer een centimeter af wordt gehaald.
Afin; Update:
- Onder de bevestiging van de casterstangen was wat plaatwerk rot.. Heb ik netjes uitgeslepen en een passend plaatje ingelast.
- De wattstangen met smeerbare uniballs zit gemonteerd met groene fibro rubbers dankzij AKIEROMEO.. waarvoor super bedankt, maar komt nog goed.. Pintje in Breda.
Voelt veel stijver aan vanachter.
- Op komst is een 30 mm stabi van Michel,...als de stabi al gedemonteerd is
.. Uniballs liggen al klaar.
- Dan liggen er nog Pu rubbers klaar voor in de bovenste draagarmen. Die wil ik eerst ontdoen van roest en in de rx zetten.
- Inlaatrubber liggen al een poos te wachten..
- revisie setje achterklauwen zit ook nog in het doosje.. Zal binnenkort ook eens moeten gebeuren
Uiterlijk komen er rood rood achterlichten op .. Liggen nog in de Lichtstad
Type 2 grill is juist gespoten met zwarte honinggraad en zwart driekhoek nieuw logo en nieuw embleem. Ziet er toch mooier uit. Type 1 grill was meer een winteridee geloof ik.
Wielkastverbreders gaan er ook aan geloven en wil ik ook monteren, zoek nog de goede rubbers voor tegen de carrosserie.
Kortom genoeg werk..