Stiekem stille hoop op weer een Alfa.. Schakelbak...
Vreemde wereld.. vreemd iets.. menselijk lichaam
Ben nog wel een tikkie voorzichtig maar volgens mij heb ik van het weekend iets te uitbundig gedaan..
Saai bedrijfsfeestje gehad van een vriendin van me... tja en dan moet er toch wat leven in de brouwerij gebracht worden
En waar ik normaal best een enorme hekel aan heb gebeurde dus...
Sassie een paar pilsjes op en met die vriendin lekker beetje maf doen.... beetje swingen en beetje heel veel lol gehad Wel een tikkie dat een 50 plusser meer energie lijkt te hebben dan ik
Tijdens het gek doen voelde ik ineens een enorm "knak" in mijn bovenrug/schouders en dacht nog.. ach dat is voor morgen en ben lekker eigenwijs door gegaan..
Mens moet tenslotte ook nog echt leven
Tot mijn stomme verbazing is sindsdien de enorme pijn die ik constant had verdwenen... werd wakker en zowaar al wat uitgeruster op de zondag
Maandag zowaar een keer echt uitgerust wakker.. geen pijn meer..
Hele dag door gewerkt en ach rug, schouders en nek zijn wat gevoelig nog..maar dat mag best wat maandjes van me duren als herstel periode
Na gister met mijn broer edwin wat te hebben gekletst (omdat dit wel een hele vreemde gewaarwording is na al die onderzoeken in ziekenhuizen enz... en men niks kon vinden wat echt een oorzaak leek te zijn) Komt nu toch het vage vermoeden boven dat ik in Italie bij 1 van de auto-ongelukken een enorme klap heb gehad..
Dat het niet directe ingrijpen van mezelf om naar een arts te gaan de pijn er langzaam is ingeslopen afgelopen jaren...en verergerd is met wat extra hevige moeheid opgebouwd in loop der jaren..
Van het weekend waarschijnlijk een wervel weer rechter is gekomen.. die drukte op bepaalde punten..
Kortom, door naar de fysio om door te gaan met mijn nek/rug/wervels?
En als dit in stijgende lijn opwaarts gaat... dan moet ik in de winter wel weer toe zijn aan een Alfaatje
Ben nog wel wat voorzichtig.. heb niet meteen het volste vertrouwen dat ik nu klachtvrij zal worden... maar ach.. al blijft het zo ben ik een heel tevreden mens
Leuk nieuws mag ook wel eens verteld worden .
Groetjes Saskia