En toch denk ik dat hier 2 dingen door elkaar gehaald worden....
Kroymans heeft een imperium opgebouwd wat vervolgens in de huidige crisis geen stand weet te houden omdat de klanten uitblijven en er wel veel investeringen zijn gedaan. Dat Kroymans privé een flink eigen vermogen heeft, staat compleet los van het bedrijfsvermogen. Niet voor niets zijn er een stuk of 50 BV's opgericht met de naam Kroymans.
Wat Douwe hier doet is Kroymans publiekelijk beschuldigen van diefstal. Vind ik niet slim van hem en als hij werkelijk meent dat er diefstal is gepleegd, moet hij aangifte doen bij de politie en niet openbaar op internet dat melden... Kan hij nog zo'n aardige vent wezen, maar dat is gewoon niet de juiste weg. Frits gaat niet met opzet failliet om vervolgens veel kleiner weer een doorstart te kunnen maken... Ga daar maar niet van uit.
Ik denk dat het positief is dat Kroymans toch probeert een doorstart te maken. Ik vraag me dan alleen af in welk vorm ze dat willen doen. Ik denk niet dat er veel vertrouwen meer is tussen Kroymans en veel dealer bedrijven, maar ik denk wel dat er toch nog steeds erg veel 'vrienden' van Kroymans zijn met veel geld, die wel klant bij hem willen en kunnen blijven.
Het is nu eenmaal een apart wereldje, die hele autohandel... Vooral wanneer er de wat exclusievere merken bij komen kijken.
Greetz,
Alfagek
Bas