Wat valt er nog aan te solderen?
En die 3 polige kabel heb ik niet nodig
Voor de rest lijkt de kabel die hier te zien is helemaal op die kabel op e-bay.
de doorverbinding van pin 7 naar pin 1 & 3 dus (als je tenminste ook met de ABS en Airbag ECU wilt kunnen babbelen). Daar heb je overigens ook 2 extra lamelletjes voor nodig (extra SAE J1962 Male connector meebestellen dus)Wat valt er nog aan te solderen?
En die 3 polige kabel heb ik niet nodig
Voor de rest lijkt de kabel die hier te zien is helemaal op die kabel op e-bay.
owkay, dat is duidelijk.de doorverbinding van pin 7 naar pin 1 & 3 dus (als je tenminste ook met de ABS en Airbag ECU wilt kunnen babbelen). Daar heb je overigens ook 2 extra lamelletjes voor nodig (extra SAE J1962 Male connector meebestellen dus)Wat valt er nog aan te solderen?
En die 3 polige kabel heb ik niet nodig
Voor de rest lijkt de kabel die hier te zien is helemaal op die kabel op e-bay.
Aan de juiste nummers kan ik je niet helpen, maar er zijn meerdere fabrikanten die wel zoiets produceren geloof ik, alleen een enkel stuk bestellen is volgens mij lastig.Wellicht heb ik het helemaal over het hoofd gezien in dit lange topic, maar ik zoek het type en/of typenummer van de 3-polige stekker waarmee bv. een Alfa 75 met ML 4.1 is uitgerust. Visueel kan ik alleen achterhalen dat het een Bosch connector is en waarschijnlijk van het type Kompakt.
Hij heeft een 146een 147 uit 2000 heeft toch gewoon een OBD stekker?