Ubercool!!!En ook aangemeld met de GTA
Clubdemorun en ook recreatief rijden
Houdt wel rekening met mensen die nog nooit op een circuit hebben gereden. Voor je het weet hebben ze jou nooit gezien met die rode flits van je
Ubercool!!!En ook aangemeld met de GTA
Clubdemorun en ook recreatief rijden
Clubleden die hieraan mee willen doen namens de SCARB zouden wij graag willen vragen zich op te geven bij ons op bci@upcmail.nl.Tijdens Concorso Italiano zal de prestigieuze prijs Tropheo Concorso di Eleganza 2009 uitgereikt worden aan de meest bijzondere aanwezige Italiaanse wagen van 10 jaar of ouder. Een vakkundige jury, onder leiding van Autovisie redacteur Robert Servaas, zal iedere genomineerde op meerdere punten beoordelen om zo de winnaar te bepalen van de Concorso di Eleganza 2009.
De Italiaanse autoclubs mogen ieder vijf auto’s nomineren. De auto’s worden per merk door de vakjury beoordeeld op prestatie, presentatie en originaliteit. Extra punten zijn er te verdienen wanneer de bestuurder en eventuele bijrijder in stijl gekleed gaan. Het totaal aantal punten leidt tot de winnaars 1, 2 en 3 per merk. Van ieder merk gaat de nummer 1 door naar de Grande Finale. Uit alle winnaars wordt uiteindelijk de grote winnaar gekozen en deze ontvangt naast prachtige prijzen de Tropheo Concorso Italiano 2009.
Absoluut niet de juiste weergave van de feiten...Zal idd niet de eerste keer zijn dat er iemand met een racer op het dak gaat.... Weet me nog een Fiat 500 te herinneren tijdens de Alfa demorun die ook dacht dat ie in de inloopronde gelijk lekker snel moest zijn...
Greetz,
Alfagek
Bas
Nou, die aftandsse Alfetta gaat nog redelijk uit de voetenNo Risk No Fun! Maar dit alles voor een tientje dus? (zo staat het er wel, maar lijkt me zo goedkoop) Was het toen erg vol op de baan?Nee eh nou ik dacht dus dat het suf achter de pacekar rijden was, maar die verdwijnt dus na 1 ronde en dan is het niet bepaald suf meer!
Maar durf jijd at wel dan met die aftandse wagens in je onderscript?
Oh mij hoor je er ook niet over klagen hoor (okee, kan altijd sneller) maar ik ga er niet bijzijn. Het risico (en dan bedoel ik niet voor de auto!!) is te groot.Nou, die aftandsse Alfetta gaat nog redelijk uit de voetenNo Risk No Fun! Maar dit alles voor een tientje dus? (zo staat het er wel, maar lijkt me zo goedkoop) Was het toen erg vol op de baan?Nee eh nou ik dacht dus dat het suf achter de pacekar rijden was, maar die verdwijnt dus na 1 ronde en dan is het niet bepaald suf meer!
Maar durf jijd at wel dan met die aftandse wagens in je onderscript?
heb ik wel gemerkt tijdens de branatorit
Dan is het in mij beleving toch anders geweest, maar ik zat op de tribune en reed zelf die dag niet. Was namelijk al meer (bijna) voorgevallen en had er geen goed gevoel bij om zelf te rijden toen. Kreeg achteraf van meerdere mensen te horen die wel gereden hadden dat ie ook als een bezetene door het veld ging met de 500...Absoluut niet de juiste weergave van de feiten...Zal idd niet de eerste keer zijn dat er iemand met een racer op het dak gaat.... Weet me nog een Fiat 500 te herinneren tijdens de Alfa demorun die ook dacht dat ie in de inloopronde gelijk lekker snel moest zijn...
Greetz,
Alfagek
Bas
Dat was dus niet zo....hij werd gesneden door een zwarte alfarijder die absoluut niet in de spiegels keek en raakte de banden.....
Resultaat: dikke deuk zijkant van de veroorzaker en gewoon doorrijden....fiat 500 totall loss....
Had helemaal niets te maken met de inloopronde, sterker nog was halverwege het tijdsblok en was een vrijrijdenblokje.
Er waren verschillende types bij elkaar gezet in dit blok en de fiat was gewoon te snel voor de alfarijder....
In dat betreffende blokje werd ook tamelijk idioot gereden.