Seconds from desaster- the death of Ayrton Senna.
Vele hebben deze documentaire vast al eens gezien anderen wellicht niet.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik hoop dat ik nog op tijd ben om enkele mensen te informeren.
Het is een erg interessante uitzending!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
@Koen........NGC en of Discovery kennende wordt het nog wel een keertje of 80 uitgezonden.Dat ik dit nu moet lezen, veel te laat
dit gedeelte van het liveverslag staat ook nog op een formule 1 cd (van o.a. Jeroen van Inkel). Elke keer als ik het hoor krijg ik kippevel (of is het kippeNvel?) Het heeft bij mij wel heel veel indruk gemaakt."op een volgaspositie schiet Ayrton Senna radeloos rechtdoor, mijn god wat gebeurt hier allemaal?!" (citaat liveverslag Olav Mol)![]()
![]()
Wat een 'black box' allemaal niet kan ontrafelen hè!
Zeer zeker !dit gedeelte van het liveverslag staat ook nog op een formule 1 cd (van o.a. Jeroen van Inkel). Elke keer als ik het hoor krijg ik kippevel (of is het kippeNvel?) Het heeft bij mij wel heel veel indruk gemaakt."op een volgaspositie schiet Ayrton Senna radeloos rechtdoor, mijn god wat gebeurt hier allemaal?!" (citaat liveverslag Olav Mol)![]()
![]()
Wat een 'black box' allemaal niet kan ontrafelen hè!![]()
![]()
Senna was (en is) toch een van de grootsten?!?!
Ik heb nog een tribute door van Inkel met ook journaalfragmenten van het ongeval op casseteband (weten jullie nog wat dat is??dit gedeelte van het liveverslag staat ook nog op een formule 1 cd (van o.a. Jeroen van Inkel). Elke keer als ik het hoor krijg ik kippevel (of is het kippeNvel?) Het heeft bij mij wel heel veel indruk gemaakt."op een volgaspositie schiet Ayrton Senna radeloos rechtdoor, mijn god wat gebeurt hier allemaal?!" (citaat liveverslag Olav Mol)![]()
![]()
![]()
Dat stukje is het laatste nummer van cd2 van die eerder genoemde formule1 cd, de eerste keer dat ik dat hoorde heb ik de auto aan de kant gezet.Ik heb nog een tribute door van Inkel met ook journaalfragmenten van het ongeval op casseteband (weten jullie nog wat dat is??dit gedeelte van het liveverslag staat ook nog op een formule 1 cd (van o.a. Jeroen van Inkel). Elke keer als ik het hoor krijg ik kippevel (of is het kippeNvel?) Het heeft bij mij wel heel veel indruk gemaakt."op een volgaspositie schiet Ayrton Senna radeloos rechtdoor, mijn god wat gebeurt hier allemaal?!" (citaat liveverslag Olav Mol)![]()
![]()
![]()
) Krijg ik ook kippenvel van.
![]()