Hoi allemaal!
Mijn naam is Ralph uit Alkmaar, en sinds een maand ben ik in het bezit van een 33 1.4 Feeling uit 1994. Leuke uitvoering met metalic lak, cv, electrische ramen en dakje, stuurbekrachtiging, mistlampen, velours bekleding. De auto heeft net 28 dkm! gelopen en op een kleine deuk linksachter bij het spatbord (paaltje?) helemaal strak. Interieur en motorruimte zijn nog als nieuw. Ik heb hiervoor een 3-tal Renaults 11 gehad. Ook heel erg leuk, maar ik vond het tijd worden voor wat meer luxe en dus meer auto. Er rijdt immers ook wel eens een keer iemand mee. Ik vond het ontwerp van de 33 al jaren heel mooi (auto's ontwerp je met een liniaal is mijn motto) en toen ik de R11 had verkocht (enkele reis Rif-gebergte) liep ik tegen mijn 33 aan. Inderdaad, van een oud vrouwtje geweest! Ik ben er super blij mee, vooral op de snelweg is het een fijne wagen. Ik zit er erg lekker in en kom uitgerust op mijn bestemmingen aan. Moet nog een beetje wennen aan de bak (gaat soms wat lastig in z'n 1, of in eerste instantie helemaal niet), maar dat zal nog wel wennen. Ik ben in ieder geval van plan om er nog jaren mee te rijden. Verbruik valt me trouwens ook erg mee.
Ik weet niet of ik in Assen langs kom, maar Zandvoort moet lukken.
En dan nu: foto's!