Leuk gedaan , heb je ook een foto van het model met de andere velgen?
Ben benieuwd hoe dat staat.
Thankyou all for your quick reply to my photo of what i know now to be Alfa 182, I have great information thanks to you all again, just proves what a great forum this isI wrote my reply from the top of my memory. I had forgotten they had so few finishes. Now, I also remember that the two Alfa pilots rammed into each other at the start of the Austiran GP...19 retirements op 15 races met twee auto's... AUfor more info: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_182
Gaat een mooi plekje in Leidschendam krijgen, thanx KitaroAls iemand nog een daum 155 wil, 5 euro in prijs verlaagd:
Uit de Miniatura nieuwsbrief.
Benieuwd hoe de verzamelaars er hier over denken...
Het Franse Éditions Atlas brengt een nieuwe serie uit:
Een buitenkansje voor de liefhebber die graag een echte Dinky had verworven maar voor veel euro's alleen nog maar een zwaar bespeeld exemplaar kan vinden? Of voor de man van middelbare leeftijd die eindelijk de Dinky kan kopen die hij in zijn jeugd niet kreeg omdat er simpelweg geen geld voor was? Of is het een vorm van respectloos en commercieel uitbuiten van een icoon uit de modelautowereld, omgeven door nostalgie en zoete jeugdherinneringen?
Ik weet het nog niet helemaal, hangt erg af van hoeveel waarde je hecht aan de authenticiteit van een model.
Wat ik er wel in zie is dat de modelauto industrie met zijn gigantische overproductie (en dumppraktijken zoals eerder in dit topic al aangehaald) van gekkigheid niet meer weet wat ze moet doen om maar te kunnen blijven produceren. Dat de markt verzadigd begint te raken is (voorlopig) kennelijk niet interessant.
Atlas kiest voor de Dinky's die al wel ruitjes maar nog geen interieur hebben. Kost ook lekker weinig om te produceren...
Dinky Toys France maakte ooit de 1900 Sprint, code nummer 24J. Ook die is ten prooi gevallen aan... nou ja, ik weet nog niet hoe ik het noemen moet.
De 1900 Super Sprint was er in meerdere kleuren. Rood, zachtgeel, twee tinten lichtblauw c.q. 'aqua'.
Ik vrees het ergste...
Ik loop er in ieder geval niet warm voor en krijg erg de neiging op zoek te gaan naar een échte.
Idd Harry, ben heel benieuwd naar het resultaat !Oei, HPI BTCC's.