zo, heb me vandaag bijna de hele middag zoet gehouden met de elektra van de sprint... niet mijn grootste hobby (integendeel) maar met wat schriftelijke hulp op afstand van de belgische elektrogoeroe toch nog een heel eind gekomen. Weer wat dingen van het lijstje af, en, in het kader van "twee stappen vooruit, eentje achteruit" een nieuw probleempje erbij!
De verlichting werkt nu voor en achter naar behoren, stads/dim/grootlicht, met en zonder richtingaanwijzers, alles door elkaar werkt perfect. Mooi. De claxon doet 't ook (nouja, eentje dan, maar die andere kan ff 't rambam krijgen, voor de keuring is 't genoeg alstie geluid maakt toch? Dat 't klinkt als Donald Duck in doodsnood is ff jammer dan
ik zoek nog wel een keer een beter klinkende claxon uit de voorraad ofzo.
Maar; nu doet de kachelaanjager het niet meer. Eerlijk gezegd verdenk ik de schakelaar aan de stuurkolom, de kachelmotor zelf doet 't nl wel als je direct prik erop zet en met een andere,
eigenlijk defecte handel doetie 't wel! Jammer genoeg kan ik die niet gebruiken, want daarvan is het verlichting/richtingaanwijzergedeelte wijlen. Dus, wat nu? Ik heb de stuurstengelunit uit ten treure bekeken maar wordt er geen cent wijzer van. Alle draadjes en contactpuntjes en massapuntjes lijken in orde, het klikt allemaal als een zonnetje, heb 'm nog een beetje schoongemaakt en de rode multistekker in de contactspray gezet maar hij blijft zo dood als een pier. Claxon/ruitenwissen doetie wel...
Iemand tips? Dit is echt een van de laatste apkpuntjes, ik wil dinsdag keuren!!