met Assen in het vooruitzicht nog maar wat kleinigheidjes aangepakt:
- de einddemper, die mij (en anderen, gezien sommige reacties
) erg stoorde aangepakt. Samen met de Scuderia Roma uit Venhorst hem 'even' omgebouwd naar iets wat er al een stuk beter uitziet. Foto is mislukt zag ik net, stomme camera-foon. Te bewonderen op Assen dan maar
- De bedrading en massa van de achterlichten nog maar eens goed schoongemaakt en een beetje in de contactspray gezet, in combinatie met het vervangen van het knipperlichtrelais knipperen ze er nu weer vrolijk op los. (ik moet toch proberen te zorgen dat ik niet elke dag door de KLPD aan de kant gehaald wordt voor 140 rijden in combinatie met geen richting aangeven)
- Een beetje met de bedrading van het dashboardklokje gepield zodat hij nu ipv alleen bij ingeschakeld contact, altijd loopt
- Als het goed is de reden gevonden waarom de kvs-tempmeter en het lampje een beetje vreemd deden... morgen testritje maken om te zien of de meter het ook echt doet. Ik had, vanmiddag zonder einddemper, geen zin en geduld om hem warm te laten worden om te kijken.
- oliedrukzender geplaatst en aangesloten, lijkt te werken. Op hoeveel bar moet zo'n ding eigenlijk ongeveer staan normaal gezien?
- eindelijk het typeplaatje geplaatst
- wat bumperstrips herbevestigd, nu hopelijk een stuk netter
Morgen maar (weer) eens een flinke proefrit maken en kijken wat er dan weer boven water komt!