Beste deelnemers aan de GIRO,
Hieronder vinden jullie, in telegramstijl, voor zondagmorgen, de belangrijkste aandachtspunten. Wil dit zeker es doornemen.
Als jullie nog vragen, opmerkingen of twijfels hebben over dit alles, gooi ze op het forum.
Verder veronderstel ik dat jullie ruim voldoende info kregen om jullie een idee te geven hoe het verder zal verlopen.
NAAR OUDENAARDE
- vanaf 10 uur zal de colruytparking opengesteld worden voor onze groep.
- deze lokatie bevindt zich op het Tacambaroplein, op 350m van de markt.
- om dit plein en dus de parking te bereiken kom je best uit de richting Bevere.
Zo vermijd je de markt, want het zou er wel druk kunnen zijn.
- Vooraan de parking zullen Alfa-vlaggen hangen om deze zichtbaar te maken
- de boodschap is, zo snel mogelijk te komen, gezien de grootte van de groep en om het organisatorisch haalbaar te maken
OP DE PARKING
- je wordt er bij aankomst verwelkomt door Gerda en Koen
- van Gerda krijg je een gepersonaliseerde badge en een nummer en uur van briefing
Er worden namelijk tussen 10u30 en 11u15 drie briefings geplant, daar het zaaltje het totale aantal deelnemers niet aankan
- om het vlot te laten verlopen, graag dit uur respecteren
- onze machine krijgt een plaats op de parking, ingedeeld per type. Gerda en Koen gaan jullie deze aanwijzen.
Het lijkt me visueel fotogenieker als we ze niet door elkaar gooien, maar netjes samenzetten.
- van zodra de alfa geparkeerd, kan je te voet (bij het verlaten van de parking, naar rechts) richting markt naar Cesar.
Dit is amper 4 minuutjes wandelen.
BIJ CESAR
- Voor de vroege vogels voorziet Resto Cesar een ontbijt.
- Het zaaltje waar de briefings gehouden worden, bevindt zich achteraan
- kom tegen het aangeduide uur
- hier zullen de roadbooks uitgedeeld worden en alle info, die nodig is voor de tourrit, meegedeeld worden.
HET VERTREK
- het vertrek vanop de Colruytparking wordt voorzien, ten laatste, tussen 11.15 en 11.30
- het Tacambaroplein is vrij druk en behoorlijk wat straten komen hier samen.
- ik stel voor in groepen van vijf te vertrekken. Een drietal km verderop, in de Minderbroederstraat, kan, indien gewenst, de één de ander makkellijker wachten om samen door te rijden.
Zo....
Ik verwacht jullie zondag, heb goe weer besteld bij 'de paters van de groten dorst'.
.........En kom vooral veilig aan.
TANTI SALUTI AMICI
Geert