Roeltje 164

Uitnodiging SI, ARC en AlfaRacers Registerdag SCARB 2009

vr mei 29, 2009 21:16

Heren SI, ARC racers, amateurracers en race liefhebbers op 5 Juli a.s. is de jaarlijkse Registerfamiliedag van de SCARB, dit jaar vind deze plaats in de Lutte vlak bij Oldenzaal in Twente.
Ik heb vanavond contact gehad met enkele insiders van de Squadra Italia en aanverwante personen om deze persoonlijk uit te nodigen.
Ik vind namelijk als medeorganisator van dit evenement dat de div. Alfa racers absoluut niet mogen ontbreken op deze mooie Alfadag!!
Ik heb contact gehad met Walter Vv, Bartjan BJ , Larini Lars en Alderick.
Ik /wij zouden het op prijs stellen als een aantal van jullie het leuk zouden vinden om jullie racers op een prominete plaats aanwezig willen zijn op deze mooie SCARB familiedag.
Graag zou ik meerdere van jullie racers uit willen nodigen voor deze mooie dag op een super locatie in Twente.
Ik denk aan de Michel's, Turbomarc's , Bart-Jan, Barend en trabanten, Dirk - Jan en de 155's van Hilbert en friends zijn ook zekers welkom.
Sorry voor de heren racers die ik niet persoonlijk kan, maar ook jullie kunnen je aanmelden bij mij per PB en krijgen een mooie plaats op de oprit van dit mooie ettablissiment.
Ik kom volgende week zaterdag 6 Juni op het SRW te Zandvoort om te lobby-en voor deze dag en hopelijk mag ik meedoen met de BBQ van Turbo- Marc om e.e.a uit te leggen.
Ik ben niet uit op geld want we hebben gelukkig al 4 goede sponsoren gevonden.... 8)
Mochten jullie komen dan zijn de lunchpaketten en een aantal drankjes van het huis.

Met vriendelijke groet, Roeltje

Zie de link en ik sta open voor vragen tot ziens!

Zie voor een uitgebreide beschrijving en route de SCARB evenementenkalender.

SCARB Registerdag 2009, 5 juli, De Lutte bij Oldenzaal

Afbeelding

Mooi veldje, hè? Stel je eens voor helemaal volgeparkeerd met Alfa Romeo's... Wie wil daar niet tussen staan...

Voor de 2009 editie van de SCARB registerdag hebben de organisatoren een schitterende locatie in het oosten van het land geregeld.
Landgoed De Wilmersberg ligt midden in het schitterende Twentse landschap. En toch snel en makkelijk te bereiken via de snelweg A1.

Wat kun je verwachten?
  • Parkeren per register. Ook de Alfa modellen waarvoor geen register is vinden hun eigen plekje.
    Concours d'Élégance met publieksjury
    Een toeristische tocht in de omgeving (90 km)
    Kindervermaak
    Ervaringen en tips uitwisselen met je registergenoten
    ...en uiteraard een hoop gezelligheid tegen een prachtige achtergrond.
Consumpties zijn voor eigen rekening. Bonnen voor een luchpakket op knapzakje met inhoud voor de kleintjes kunnen bij de receptie worden gekocht (zo lang de voorraad strekt).

De Wilmersberg heeft een aantrekkelijk arrangement voor wie er één of twee overnachtingen aan wil koppelen.

Zie voor meer informatie en een routebeschrijving de SCARB evenementenkalender.

Afbeelding

Landgoed De Wilmersberg was ooit eigendom van een Twentse textielfamilie
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op wo jun 10, 2009 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Hilbert
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Uitnodiging SI, ARC en AlfaRacers Registerdag SCARB 2009

za mei 30, 2009 00:04

Mooi initiatief Roel!
Wij kunnen er helaas niet bij zijn omdat we dat weekend in Italie zijn.
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

za mei 30, 2009 15:28

Zoals hiervoor al is gezegd, mooi initiatief!

Wij kunnen er jammergenoeg niet bij zijn, zitten op Spa-Francorchamps...
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Roeltje 164

za jun 06, 2009 23:31

Ik ben blij dat ik kan mededelen dat Walter vV zijn medewerking heeft toegezegd met de mooie Bertone, dank daarvoor :lol: , wie volgt???

gr Roel :wink:

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo jun 07, 2009 23:22

Hoi Roel,

Leuk idee maar ben dan voor m'n werk in buitenland, pecunia aan het verzamelen voor de bodemloze alfaraceput... :lol:
Trouwens mijn auto is ook niet mooi. Wellicht dat Jon z'n mooie gtv wil neerzetten of de 155's van Mellis en Serge, dat zijn ook verzorgde plaatjes!!

Groeten,
DJ

Terug naar “Racen - Algemeen”