Sterker nog hij staat nog te koop. Ik heb de deal geannuleerd na bezichteging. Ik vindt het teveel werk hem APK waardig te krijgen voor een 1.6. Ik heb hem advies gegeven de auto als donor of onderdelen te gaan verkopen.
Wat is daar vreemd aan?
Zit wat laswerk aan de auto zowel de reservewielbak als beide achterschermranden. Bij 1 rand is het binnen scherm zelfs los van het buitenscherm wat afkeur is. Dan zijn dr ook wat oppervlakkige roest zoals voorscherm en raamstijl achter.
Koplamp vervangen en voor de rest heb ik niet verder meer gekeken. Voor iemand die zelf kan lassen leuk object maar ik besteed dat werk uit dus niet rendabel. Ik weet hoe het is een 75 te lassen en de kosten ervan aangezien me maatje een complete turbo heeft voorzien van een nieuwe kont. Ik wil niet zulke hoge kosten maken voor een 1.6 IE.
Een 2.0 TS of v6 was een ander verhaal geweest.\
Dit zijn quote's uit jur zn verkooptopic...
Gelukkig hebben wij de zorg op ons genomen,de auto had al vrij snel weer APK te pakken toen,en de rest is inmiddels ook al bijna allemaal geregeld
Owja,het onderstreepte,das niet waar voor zover ik gezien heb,en hij is er ook NIET mee afgekeurd toen...