Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 18:40

Oei wat een fijn dagje! Heerlijk de v6 uitgelaten op het zonovergoten Assen 8)

Wat krijg je als je Matthieu met je camera bij Stefan in de Spider zet tijdens de demorun:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Erg goed gelukt :)
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
Fred164
Member
Member
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:18
Locatie: Barneveld
Contacteer: Website

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 19:22

Heb je die foto van die 164 ook in groot formaat voor me? ik heb jullie trouwens op de film staan terwijl deze foto gemaakt werd :D

gr. Fred
Cuore sportivo
www.alfa164.nl

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 19:32

Heb je die foto van die 164 ook in groot formaat voor me? ik heb jullie trouwens op de film staan terwijl deze foto gemaakt werd :D

gr. Fred
Natuurlijk! Heb je de 155 of de Spider op de film? ;)
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
Alfisti
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: za jan 08, 2005 20:02
Locatie: Rotterdam.

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 19:47

Waanzinnig mooie dag gehad, evenzo mooie Alfa,s gespot :thumbs:

Afbeelding
Het bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze nog steeds geen contact met ons gezocht hebben.

- Giulia 2.2 JTD
- Abarth 124 Spider
- Giulia Bertone GTV 2000 (1974)

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 19:51

8) 8) 8) 8) :D :D :D :P :P :P

:driving: :driving:

beknopte vertaling:
superdag gehad! Ik had drie dagen geleden nog geen idee, dat het haalbaar zou zijn, maar op zaterdagavond een chauffeur geregeld. Dank je Martijn! :thumbs: (want het is toch 2,5 uur rijden naaar Assen en dat is nu nog een beetje teveel van het goede.)
Zondagmorgen snel Jeroen GTV42.0 gebeld en jawel ik kon me nog inschrijven! :D :thumbs:
Twee sessies gereden; de scarb demorun, beetje druk, maar leuk om erin te komen. Kort daarna gereden met de GTV6 demoruns en dat ging erg lekker: relatief kleine groep en stuk voor stuk mensen, die wisten, waar ze mee bezig zijn. Was een klein half uur en in die tijd niet voorbijgestoken door een Ferrari, ondaks, dat dat echt hele serieuze kanonnen zijn, die in ons groepje meereden. 8) (de Alfetta van stephen, daar heb ik het liever maar niet meer over. :lol: :wink: ) De catering bij GTV6 demoruns was topie geregeld!! Volgend jaar weer, wat mij betreft. (wel jammer, dat je om reclame ging vragen André :wink: :lol: )

Martijn en Jeroen, bedankt, toppie!!! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Alfisti
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: za jan 08, 2005 20:02
Locatie: Rotterdam.

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:10

Niet ingehaald worden door o.a een 512BB/LM ,- 308 GT/M en een F40 !!!! ha,ha heb zeker genoten van de GTV6 demoruns =D> All respects,,,,,,,,,,,,,,,,maarheeeee ,,,,,,,,,,niet overdrijven he heren.....................
Laatst gewijzigd door Alfisti op ma jun 01, 2009 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Het bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze nog steeds geen contact met ons gezocht hebben.

- Giulia 2.2 JTD
- Abarth 124 Spider
- Giulia Bertone GTV 2000 (1974)

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:23

8) 8) 8) 8) :D :D :D :P :P :P

:driving: :driving:

beknopte vertaling:
superdag gehad! Ik had drie dagen geleden nog geen idee, dat het haalbaar zou zijn, maar op zaterdagavond een chauffeur geregeld. Dank je Martijn! :thumbs: (want het is toch 2,5 uur rijden naaar Assen en dat is nu nog een beetje teveel van het goede.)
Zondagmorgen snel Jeroen GTV42.0 gebeld en jawel ik kon me nog inschrijven! :D :thumbs:
Twee sessies gereden; de scarb demorun, beetje druk, maar leuk om erin te komen. Kort daarna gereden met de GTV6 demoruns en dat ging erg lekker: relatief kleine groep en stuk voor stuk mensen, die wisten, waar ze mee bezig zijn. Was een klein half uur en in die tijd niet voorbijgestoken door een Ferrari, ondaks, dat dat echt hele serieuze kanonnen zijn, die in ons groepje meereden. 8) (de Alfetta van stephen, daar heb ik het liever maar niet meer over. :lol: :wink: ) De catering bij GTV6 demoruns was topie geregeld!! Volgend jaar weer, wat mij betreft. (wel jammer, dat je om reclame ging vragen André :wink: :lol: )

Martijn en Jeroen, bedankt, toppie!!! :thumbs:
Fantastisch joh dat je alweer lekker kunt rondscheuren :thumbs:
We zijn je niet tegengekomen maar hebben wel gekeken naar de GTV6 demorun, was trouwens een leuke dag op Assen maar had soms wel het idee dat het
minder druk was dan vorig jaar.
.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 862
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 19:18

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:30

Voor mij ook een zeer geslaagde dag bij de Gtv6 Demorun, gezellige goed verzorgde stand met heerlijk eten. :D
Zaterdag ook pas defintief besloten dat ik toch met de Alfetta de reis ging wagen. (tis toch een ritje van bijna 600km)
De demorun heb ik meegemaakt in Stephan zijn alfetta 1.6 :roll: en ook wij zijn niet ingehaald door de Ferrari's, sterker nog Stephan heeft er 1 ingehaald in de laatste ronde. :P

Afbeelding

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2059
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:35

Oei wat een fijn dagje! Heerlijk de v6 uitgelaten op het zonovergoten Assen 8)
Hé die 147 op de 1e foto dat ben ik, mooie actiefoto!

IK heb de hele run gefilmd, maar ik heb geen idee hoe ik dat op u-tube moet krijgen....

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:44

Wat een geweldige dag gehad! Een super evenement dit jaar. Gelukkig een veel beter publiek dan vorig jaar. Was het vorig jaar nog een verzameling tupperware-tuners en petjes-dragers, dit jaar waren het vooral liefhebbers. Het grote aantal klassieke Alfa's maar ook Lancia's, Ferrari's (zelfs een 275 GTB die keihard over het circuit ging) en Maserati's waren hier ook een duidelijk teken van.

Heerlijk over het circuit gegaan. Eerst als passagier bij m'n broertje in de 147 Q2, daarna lekker met mijn witte Juultje zelf sturen! Wel jammer inderdaad dat een enkeling zich geen reet aantrekt van de briefing en voor gek en onwijs aan alle kanten probeert in te halen (lees: parelmoer 147 GTA en zwarte H&S 155). Maar zolang er geen brokken van komen mag dat de pret niet drukken!

Volgend jaar zeker weer!!!!

@ Erwinn: super foto van mij in m'n Juultje, kun je me deze in groot formaat sturen? mhwbrandon@home.nl :D
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

Gebruikersavatar
Fred164
Member
Member
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:18
Locatie: Barneveld
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:50

Heb je die foto van die 164 ook in groot formaat voor me? ik heb jullie trouwens op de film staan terwijl deze foto gemaakt werd :D

gr. Fred
Natuurlijk! Heb je de 155 of de Spider op de film? ;)
De Spider zowiezo, de 155 ook wel als die me voorbijgekomen is... filmpje zet ik z.s.m. op youtube.

foto mag naar fred apestaartje alfa164.nl

Alvast bedankt, gr. Fred
Cuore sportivo
www.alfa164.nl

Gebruikersavatar
sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3889
Lid geworden op: za feb 05, 2005 22:48
Locatie: World city Hardenberg

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 20:54

Ook weer terug
heerlijk weer en lekker bijgeklept op de SCARB stand waar de sprint een lekkere plaats kreeg toegewezen door Roeltje 164

probleempje vandaag was dat de accu vanmorgen zei doe het zelf maar.
dus twee zoons uit bed getrommeld en een drukkie gekregen en lopen.
vlak na het tunneltje in assen sloeg de motor af :evil:
Daar sta je dan in de file, naar de kant laten drukken liep niet meer. later weer geprobeerd en net op tijd voor de briefing.

De demorun staat op film en is bijna klaar op youtube dus nog ff geduld komt eraan
Sprintje ligt een heel stuk beter op de weg dan vorig jaar dus de koni`s bussen en veren doen hun werk :D
nu wordt het echt wel tijd voor een potentere motor en andere banden want die zijn wel heel grens gevend op dit moment.

grt rogeralfa
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2059
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 21:01

Ook weer terug
heerlijk weer en lekker bijgeklept op de SCARB stand waar de sprint een lekkere plaats kreeg toegewezen door Roeltje 164

probleempje vandaag was dat de accu vanmorgen zei doe het zelf maar.
dus twee zoons uit bed getrommeld en een drukkie gekregen en lopen.
vlak na het tunneltje in assen sloeg de motor af :evil:
Daar sta je dan in de file, naar de kant laten drukken liep niet meer. later weer geprobeerd en net op tijd voor de briefing.

De demorun staat op film en is bijna klaar op youtube dus nog ff geduld komt eraan
Sprintje ligt een heel stuk beter op de weg dan vorig jaar dus de koni`s bussen en veren doen hun werk :D
nu wordt het echt wel tijd voor een potentere motor en andere banden want die zijn wel heel grens gevend op dit moment.

grt rogeralfa
ff dynamo checken, normaal gesproken gebruikt de auto geen stroom van de accu als ie loopt!

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 21:04


De demorun staat op film en is bijna klaar op youtube dus nog ff geduld komt eraan
Sprintje ligt een heel stuk beter op de weg dan vorig jaar dus de koni`s bussen en veren doen hun werk :D
nu wordt het echt wel tijd voor een potentere motor en andere banden want die zijn wel heel grens gevend op dit moment.

grt rogeralfa
Hey Roger, het is een gaaf Sprintje hoor. Maar je hebt gelijk over die potentere motor. In de bochten is ze erg snel maar qua vermogen houdt het volgens mij niet over. Toen ik je voorbij gelaten had moest ik op het rechte stuk van het gas om je niet weer in te halen :lol:
Wat ligt er voor blok in?

Overigens hoorde ik van m'n broertje dat er net na Hoogeveen een Ferrari 355 en een GTV een iets te dichte ontmoeting hadden op de A28? Bij iemand bekend? Veel schade?
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

Gebruikersavatar
Harold GTV
Full Member
Full Member
Berichten: 253
Lid geworden op: za aug 11, 2007 01:01
Contacteer: Website

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

ma jun 01, 2009 21:05

Hey Fred, Heb je ons nog zien zwaaien op je video ? 2 gasten in de grijze mito.. :lol:

Terug naar “Evenementen”