trap omhoog
Heb met twee vrienden het plan opgevat om deze zomer met de sprint naar Italië te gaan! Onder het motto; volgend jaar kan je wel dood zijn, waarom wachten als het nu kan. Euh dat betekent wel dat de sprint het aardig voor z'n kiezen krijgt! We gaan wel met twee auto's, dat wel, ook omdat we nog niet zeker weten of we met 3 of 4 man gaan. Drie in de sprint is al niet tof, laat staan vier. En een moderne(re) leasefiets in de buurt kan nog van pas komen, je weet nooit.
we vertrekken half augustus, willen door Frankrijk en Zwitserland naar Toscane rijden, daar een weekje ofzo blijven, dan doortrappen naar (regio) Rome, een paar dagen blijven en dan de tijd nemen om ineen dag of 4-5 wat rustiger aan en wat meer binnendoor (paar leuke alpenpassen?
) weer naar huis te rijden. Aankomst gepland op zaterdag 29 augustus... dat laat mij tijd om zondag door te knallen naar 't SS! (alstie 't dan nog doet...); zondag dus op SS te zien met 70.000 dooie internationale muggen in de grille?
Wishlist voor vertrek (ik heb nog wat te doen...)
- lekkage bij 'bomvol' tanken oplossen
- benzinemeter fixen (handig!!)
- panhardstang inkorten (en daarmee hopelijk aanlopen bij belading en diepere kuilen oplossen)
- evt als ik ergens geld kan toveren gele koni's achter (voor heb ik al)
- iets van een radio/mp3/cdspeler fixen
- uitlijnen (nog steeds
)
- ?
Bovenal; heb er zin in!
Beetje spannend is 't ook wel....
iemand nog tips?