Maak maar een boodschappenlijstje, je weet me te vindenAch alle beetjes helpen: turbobumper type 1 grill... maar file is nog steeds niet haar ding. Denk dat ik volgende maand toch maar is op zoek ga naar een nieuwe fan / (van?), die draait ook niet lekker en is al is een keertje vastgeslagen (andere tips zijn overigens ook welkom )
Vorige keer maakte jij nog mijn lijstje... ik ging voor een deur heen en kwam met een auto vol onderdelen terugMaak maar een boodschappenlijstje, je weet me te vindenAch alle beetjes helpen: turbobumper type 1 grill... maar file is nog steeds niet haar ding. Denk dat ik volgende maand toch maar is op zoek ga naar een nieuwe fan / (van?), die draait ook niet lekker en is al is een keertje vastgeslagen (andere tips zijn overigens ook welkom )
Allemaal goeie tips, echter denk ik dat het te maken heeft met de fan, die draait namelijk niet mooi rond en "schud" erg(alsof ie uit balans is). Ik denk dat daar eerst maar naar ga kijken. Op den duur moet ook nog een nieuwe km-teller bak erin aangezien de dagtripmeter ermee is gestopt (en ik een een olietemp. metertje erbij wil). Mocht dat niet helpen, kunnen we natuurlijk de rest van je lijstje afwerken .oke, ik ben misschien wat bevooroordeeld( rijd zelf met type 1 grille)
maar ik vind het een fraaie verbetering
zitten nu al aardig wat leuke zaken op
turbo bumper met mistlampen
witte knippers
16" wielen
type 1 grille
platte lijsten, is nog org. ook
als je temp. problemen houdt
-systeem goed ontlucht?
-thermostaat? worden je slangen overal heet?
-idd. knappe ventilator plaatsen
-beetje lastig, maar klopt je temperatuurmeter?
-radiateur spoelen of nw. plaatsen
fuck man... wat een ellende!!!Waarschijnlijk mag hier wel een slotje op...
Vandaag reed ik terug vanaf mijn werk op de linkerbaan als ineens een gevarendriehoek met stilstaande auto op de linkerbaan staat.... Gierende banden en gelukkig kan ik de auto tijdig stoppen.... echter de man met de grote volvo achter me niet. Vol linksachter tegen de achterbumper van de 75. Gevolg... linkerachterkant in de kreukels kofferbak gaat niet meer dicht, achterdeur niet meer open enz enz.
Ik loop gelijk naar de volvo om te vragen hoe het met de bestuurder is. Tegelijkertijd komt de bestuurder van de Mazda (die met pech op de linkerbaan stond quasi nonchelant naar me toe om mede te delen dat hij toch echt zijn gevaarsdriehoek uitstaat... de volgende zin is niet geschikt mensen jonger dan 16 jaar...
Welke &^^%$$$##@@ testikeldraagtas &^%%$$%$ enz enz haalt het in zijn hoofd om op de linkerbaan van de a9 ins godesnaam zijn band te gaan verwisselen !!!!!!!!!!! Tsjongejongejonge wat een debiel. Terwijl de alfa weggesleept worden krijg ik nog een laf handje en een "sterkte". Gek genoeg kon k alleen zeggen; ik denk dat je maar beter snel kan gaan.
nou ja, proberen kun je het altijd, toch? Er is zoiets als laakbaar gedrag etc...die "clown" heeft niet meegedaan aan de aanrijding, en zal er dus lachend mee wegkomen