Ik moet trouwens nog een super compliment geven aan de organisatie en aan de dames van de clubwinkel met hun superomzet ( wat was het daar druk zeg!! ) en Ale Tepper feliciteren met zijn behaalde prijs op het concorso in de klasse Alfa Romeo zijn 1900 ging er met de beker vandoor.
Het wordt met het jaar steeds leuker, gezelliger en drukker.
Zo'n clubwinkel zou je on-line moeten maken op de site, de mensen vraten bij wijze van spreken de AR gadgets op en dan was de winkel nog niet eens compleet moet je nagaan...
Nogmaal topper en op naar de registerdag.
Mooie dag gehad maar het was echt niet drukker dan vorig jaar, het was rustiger. De toegang was een rommeltje. Ik kwam als bezoeker in een Fiat
en had geen paddockkaart. Vorig jaar werd je voor de ingang tegengehouden en kon je rechts parkeren. Nu werd ik doodleuk nergens tegengehouden en kon zo met de stroom het tunneltje in waar boven een kaartje moest worden gekocht. Ik dacht 16 EURO als bezoeker maar die vrouw zei dat ik nooit tot hier had mogen komen en tegengehouden had moeten worden en nu 5 EURO moest bijbetalen zodat ik alsnog op de paddock kon parkeren. 50 meter verder stond er weer een controleur en die dirigeerde mij naar links waar je ook kon parkeren op een groot parkeerterrein. Vorig jaar stonden daar nog de Lambo's en wat ander spul, nu dus niks en alleen parkeerterrein. Dus dit jaar was het niet drukker maar rustiger met de aktiviteiten. Niet veel standjes en wat mij opviel bij de Alfa paddock, weinig oude modellen, ook geen 8C competiziones en zelfs geen SZ's. 1 RZ uit Duitsland was er. Vorig jaar vond ik het leuker.
Hoi Cees,
Ik bedoelde de organisatie van de SCARB, niet die van 402 events, dat laat sterk de wensen over helaas, echter op de SCARB stand was best het e.e.a te zien en de mensen vonden het allemaal gezellig, verder klopt je argumentatie redelijk maar niet vanuit mijn optiek, ieder het zijne, 402 evenys heeft zijn zaken i.d.d. niet geheel okee op orde dat ben ik met je eens.
Neemt niet weg dat ik en met mij meerdere een heerlijke dag gehad hebben, jij toch ook of niet??
Gr Roel