Hoe kom ik het beste bij mijn batterij? Via de achterbank?
Thanks
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Met dis bobine zonder stroom? Denk het niet. Met een ouderwetse stroomverdeler en mechanische brandstofpomp wel. Maar dit is een 916 dus gewoon voorin de stroompunten zoeken, deur open laten staan (sloten kunnen dicht schietenHoi Sam,
Op contact in de 2 en aandrukken, loopt ie zo.
Ik kan 'm helaas nergens vinden.Tja Marlon - dat kan ook maar dan ben je veel te lang bezig....(uitzoeken, zekeringkast vrijmaken enz enz )
Verdeelpunt Plus linksvoor (in de motorruimte) gezien als je voor de motor staat aan bestuurderszijde. In de paravan zit sowieso het + doorknooppunt...
Andere accu met kabels daar aansluiten - en gewoon de MIN kabel op het blok of aansluiting massakabel van de auto.
Starten!![]()
(Of koffer openen)
Kwam vanmorgen een plattekops schroevendraaier tegen onder de bestuurdersstoel - heb daarmee de kofferbak slot open kunnen krijgenHoi Sam,
Op contact in de 2 en aandrukken, loopt ie zo.
Ik zeg ook niet dat het de beste oplossing is, ik zeg alleen dat ik weet dat het zo kan... Bij mij was het overigens nog geen 5 minuten werk, dus zoveel te lang ben je er nou ook weer niet mee bezig...Tja Marlon - dat kan ook maar dan ben je veel te lang bezig....(uitzoeken, zekeringkast vrijmaken enz enz )