david artc238

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 21:18

DAt was een 156sw :wink:

grt rogeralfa :driving:
/me wrijft zijn ogen nog eens uit. :oops:

Roeltje 164

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 21:28

Ik moet trouwens nog een super compliment geven aan de organisatie en aan de dames van de clubwinkel met hun superomzet ( wat was het daar druk zeg!! ) en Ale Tepper feliciteren met zijn behaalde prijs op het concorso in de klasse Alfa Romeo zijn 1900 ging er met de beker vandoor.
Het wordt met het jaar steeds leuker, gezelliger en drukker.
Zo'n clubwinkel zou je on-line moeten maken op de site, de mensen vraten bij wijze van spreken de AR gadgets op en dan was de winkel nog niet eens compleet moet je nagaan...


Nogmaal topper en op naar de registerdag.
Mooie dag gehad maar het was echt niet drukker dan vorig jaar, het was rustiger. De toegang was een rommeltje. Ik kwam als bezoeker in een Fiat
en had geen paddockkaart. Vorig jaar werd je voor de ingang tegengehouden en kon je rechts parkeren. Nu werd ik doodleuk nergens tegengehouden en kon zo met de stroom het tunneltje in waar boven een kaartje moest worden gekocht. Ik dacht 16 EURO als bezoeker maar die vrouw zei dat ik nooit tot hier had mogen komen en tegengehouden had moeten worden en nu 5 EURO moest bijbetalen zodat ik alsnog op de paddock kon parkeren. 50 meter verder stond er weer een controleur en die dirigeerde mij naar links waar je ook kon parkeren op een groot parkeerterrein. Vorig jaar stonden daar nog de Lambo's en wat ander spul, nu dus niks en alleen parkeerterrein. Dus dit jaar was het niet drukker maar rustiger met de aktiviteiten. Niet veel standjes en wat mij opviel bij de Alfa paddock, weinig oude modellen, ook geen 8C competiziones en zelfs geen SZ's. 1 RZ uit Duitsland was er. Vorig jaar vond ik het leuker.
Hoi Cees,

Ik bedoelde de organisatie van de SCARB, niet die van 402 events, dat laat sterk de wensen over helaas, echter op de SCARB stand was best het e.e.a te zien en de mensen vonden het allemaal gezellig, verder klopt je argumentatie redelijk maar niet vanuit mijn optiek, ieder het zijne, 402 evenys heeft zijn zaken i.d.d. niet geheel okee op orde dat ben ik met je eens.
Neemt niet weg dat ik en met mij meerdere een heerlijke dag gehad hebben, jij toch ook of niet??

Gr Roel

Gebruikersavatar
cees
Member
Member
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 03, 2005 22:41

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 22:05

Allicht, heb me prima vermaakt :D
Komt misschien ook wel door de recessie dat er minder aktiviteiten waren. En pinksteren blijft altijd wel een gok.

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2059
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 22:09

Tja, ik heb het wel rommeliger meegemaakt, een aantal jaar geleden kon ik zo meedoen met het vrijrijden, zonder betaling of wat dan ook, dat is nu echt wel wat strakker geregeld.

Dat er verder, qua stands weinig te beleven was vond ik ook, alleen wat modelletjes spul, niks geen onderdelen of zo, helaas geeen witte pinkers voor mijn 147 dus...En van die lifestyle dat komt al helemaal niet uit de verf.

Maar voor wie gewoon gaat voor lekker rijden of kijken naar mooi spul wat rondrijdt, was er toch genoeg te zien volgens mij!

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 23:44

Zijn er nog mensen, die teveel rubber hebben achtergelaten op de baan? :P En zo ja, willen jullie het terug? :idea:
Dat kan! Zelfs na een kleine 300 straat km's heb ik nog steeds heel veel rubber over! :o :?

Afbeelding
Afbeelding

:evil: Dat wordt rubber steken..... :?
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

di jun 02, 2009 23:48

Veel positieve reacties das mooi om te horen. Ik heb zelf ook een leuke dag gehad alleen iets teveel van het zonnetje genoten. Het gevolg: met knallende koppijn, misselijk en een beetje duizelig naar huis rijden (leermomentje). En zoals de traditie luid, even op de afsluitdijk stilgestaan met een vastgelopen startmotor. Ik dacht even snel de auto uit te zetten om overhitting te verkomen, even snel een tikkie op t startmotortje te geven en dan weer snel in te stappen. We hebben tien minuten stilgestaan en net als ik die stappen wil uitvoeren gaat de boel weer rijden (Murpehy's law zullen we maar zeggen) :roll:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Fred164
Member
Member
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:18
Locatie: Barneveld
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 00:46

P.S. Heeft er iemand nog foto's van een voorbij knallende zwarte spider?? :P
Geen foto's maar wel mischien video, eerste sessie heb ik zowel voor als achteruit gefilmd en rustig aangereden zodat het hele veld me wel een keer voorbijgekomen is, dus grote kans dat je daar tussen zit, ben momenteel bezig met de montage en gooi het filmpje daarna z.s.m. op youtube.

Foto's heb ik al wel online voor de liefhebbers: http://www.alfa164.nl/nederlands/html/gallerij_23.html

gr. Fred
Cuore sportivo
www.alfa164.nl

Gebruikersavatar
olivier
Member
Member
Berichten: 110
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 10:06
Locatie: Zoetermeer

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 09:34

P.S. Heeft er iemand nog foto's van een voorbij knallende zwarte spider?? :P
Geen foto's maar wel mischien video, eerste sessie heb ik zowel voor als achteruit gefilmd en rustig aangereden zodat het hele veld me wel een keer voorbijgekomen is, dus grote kans dat je daar tussen zit, ben momenteel bezig met de montage en gooi het filmpje daarna z.s.m. op youtube.

Foto's heb ik al wel online voor de liefhebbers: http://www.alfa164.nl/nederlands/html/gallerij_23.html

gr. Fred
Ahh dat zou leuk zijn :D heb zelf nog filmpjes van R1 en D2 groep en wat foto's maar die komen in het weekend wel

groet oli4
ALFA 147 GTA

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 09:56

Olivier,

Ik heb nog even geneusd tussen al mijn foto's weet niet precies welke jij hebt maar heb wel een paar zwarte spider gespot:
Afbeelding
Afbeelding


Zag hierboven nog ene Fred in een 164 posten die zat er ook nog tussen.
Reed wel erg zuinig met zijn 164 :wink:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ebbr op za jun 06, 2009 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 10:14

Olivier,

Ik heb nog even geneusd tussen al mijn foto's weet niet precies welke jij hebt maar heb wel een paar zwarte spider gespot:
Toevallig nog een zwarte 155 op de gevoelige plaat gelegd tijdens de Scarb demorun? :)
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 10:55

Hier een paar 155'ers:
Afbeelding
Afbeelding


Hier nog een paar wat verder weg:
Afbeelding
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Performa
Guru
Guru
Berichten: 1215
Lid geworden op: di dec 18, 2007 01:11
Locatie: Antwerpen

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 11:25

Zijn er nog mensen, die teveel rubber hebben achtergelaten op de baan? :P En zo ja, willen jullie het terug? :idea:
Dat kan! Zelfs na een kleine 300 straat km's heb ik nog steeds heel veel rubber over! :o :?
Ben je nu tevreden van die hankook's, ben namelijk ook stilletjes opzoek naar semi slicks in 205/55 r15.
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

fran_alfa33

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 11:28

P.S. Heeft er iemand nog foto's van een voorbij knallende zwarte spider?? :P
Geen foto's maar wel mischien video, eerste sessie heb ik zowel voor als achteruit gefilmd en rustig aangereden zodat het hele veld me wel een keer voorbijgekomen is, dus grote kans dat je daar tussen zit, ben momenteel bezig met de montage en gooi het filmpje daarna z.s.m. op youtube.

Foto's heb ik al wel online voor de liefhebbers: http://www.alfa164.nl/nederlands/html/gallerij_23.html

gr. Fred

Fred ja ja hij was er weer he ik heb je niet eens gezien tussen zo veel mensen maar leuk weer een foto tegen te komen bij je in je album

Groetjes Francis :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:08
Locatie: Haaksbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 11:34

DAt was een 156sw :wink:

grt rogeralfa :driving:
/me wrijft zijn ogen nog eens uit. :oops:
Dat was die andere tractor die over het veld denderde... :wink: Wij dus in de 2.4 JTD...
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Gebruikersavatar
olivier
Member
Member
Berichten: 110
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 10:06
Locatie: Zoetermeer

RE: SCARB: 1 juni Concorso Italiano TT-circuit Assen

wo jun 03, 2009 11:34

ohh ja leuk die onderste spider is van mij :P sta ook nog een keer erbij op het rechte stuk :thumbs:
Heb de foto's zelf ook nog niet gezien, vriend van me heeft ze gemaakt. Ik laat het je weten als je er tussen staat :D
ALFA 147 GTA

Terug naar “Evenementen”