Yeah, weer een mooie foto van mijn Juultje met dank aan Fred164! Ze had een hoop bekijks, was ook blij dat ik mijn speedcap-project eindelijk voor elkaar had!
Mooi filmpje Fred, ik steek je bij film 1 op 1:00 rechts voorbij.Filmpjes van D2 in 2 delen.
http://www.youtube.com/watch?v=iiqk22X-jmg
http://www.youtube.com/watch?v=i1e9i_TupT8
Nu ik het zo terugzie denk ik, dat kan harder in de bochten, ben te voorzichtig
gr. Fred
en nog eenYeah, weer een mooie foto van mijn Juultje met dank aan Fred164! Ze had een hoop bekijks, was ook blij dat ik mijn speedcap-project eindelijk voor elkaar had!
Dit was hem in 2004. Ik kan alleen geen bedrijfsnaam ontdekken, maar hij lijkt er wel netjes uit te zien.@ Alfagek.
Ik zou het niet weten van wie hij geweest is. Je zal het wel bij het rechte eind hebben. Ik heb hem via een site gekocht, ik vind het een mooi model uniek in deze uitvoering zeker met de aansluiting voor starthulp in de bumper. Hij was wel in zeer slechte conditie ik heb al wat deuren vervangen en spatschermen ook uiteraard deze delen opnieuw laten spuiten. Technisch aangepakt en qua roest onderzijde zit er niks het was alleen optisch. Ik zal nu nog de puntjes op de i zetten.
Groetjes,
sjoerd-jan feenstra.
1x Fiat dino 2400. 1x fiat x1/9 1500. 5x alfa sei eerste type. 1x Fiat 1600s osca. 1 fiat 850 sport coupe. 1x fiat 850 morreti. 1x Fiat 1100. 1x Fiat 124 sport coupe. 2x Fiat 130 coupe. 1x Fiat 1500 cabrio. 1x Lancia delta integrale16v. 1x lancia delta 1600 hf turbo. 1x alfa 33 1.4i sw servicewagen. 1x alfa 156 2.0 16v
Volgens mij is dat het christenhuis logo op de motorkap! En inmiddels hebben de heren bij garage Feenstra de auto weer in ere hersteld. Nieuwe bestickering, alle roestige delen vervangen en gespoten. Het is nu weer echt een strakke nette auto!Dit was hem in 2004. Ik kan alleen geen bedrijfsnaam ontdekken, maar hij lijkt er wel netjes uit te zien.@ Alfagek.
Ik zou het niet weten van wie hij geweest is. Je zal het wel bij het rechte eind hebben. Ik heb hem via een site gekocht, ik vind het een mooi model uniek in deze uitvoering zeker met de aansluiting voor starthulp in de bumper. Hij was wel in zeer slechte conditie ik heb al wat deuren vervangen en spatschermen ook uiteraard deze delen opnieuw laten spuiten. Technisch aangepakt en qua roest onderzijde zit er niks het was alleen optisch. Ik zal nu nog de puntjes op de i zetten.
Groetjes,
sjoerd-jan feenstra.
1x Fiat dino 2400. 1x fiat x1/9 1500. 5x alfa sei eerste type. 1x Fiat 1600s osca. 1 fiat 850 sport coupe. 1x fiat 850 morreti. 1x Fiat 1100. 1x Fiat 124 sport coupe. 2x Fiat 130 coupe. 1x Fiat 1500 cabrio. 1x Lancia delta integrale16v. 1x lancia delta 1600 hf turbo. 1x alfa 33 1.4i sw servicewagen. 1x alfa 156 2.0 16v
Jij hebt (terecht) iig wel heel veel lol!Heb met de 145 gereden in het Demoblok 1 met een cam op de achterbank. Niet slecht voor een 1800 denk ik zo... (twijfel alleen of de bestuurder van de 147 GTA daar ook zo over denkt in filmpje 3... )
Idd. Is het Christenhuis logo op de kap. Auto heeft tot 2003 dienst gedaan als officiele dienstwagen bij Christenhuis, daarna in bezit gekomen van de magazijn medewerker bij Christenhuis. Die heeft hem op zijn beurt weer doorverkocht aan Roy, die bij mij het interieur in 2006 of begin 2007 heeft opgehaald. Hij heeft de auto later weer doorverkocht aan een vriend van hem die er ook gewoon dagelijks z'n kilometers mee maakte. Kwan hem toen elke dag tegen...Volgens mij is dat het christenhuis logo op de motorkap! En inmiddels hebben de heren bij garage Feenstra de auto weer in ere hersteld. Nieuwe bestickering, alle roestige delen vervangen en gespoten. Het is nu weer echt een strakke nette auto!Dit was hem in 2004. Ik kan alleen geen bedrijfsnaam ontdekken, maar hij lijkt er wel netjes uit te zien.@ Alfagek.
Groetjes,
sjoerd-jan feenstra.