In Italië heb ik een Alfa 75 1,8 turbo Evoluzione gezien in nieuw staat.
Deze auto is te koop en heeft 1100km gereden, dus echt nieuw.
Kan iemand me vertellen wat een redelijke prijs voor deze auto is?
M.vr.gr.
John Pisters
Kan ik me wel in vinden hoewel de ene daar gevoeliger voor is dan de ander....Is het niet zo dat een auto ook niet beter wordt van stilstaan? Kortom, 1100km en 20 jaar stilstaan is ook niet wat je wilt lijkt me......
De auto heeft volgens de garagist die de auto verkoopt voor een klant, ieder jaar een onderhoudsbeurt gehad en is regelmatig gestart.Kan ik me wel in vinden hoewel de ene daar gevoeliger voor is dan de ander....Is het niet zo dat een auto ook niet beter wordt van stilstaan? Kortom, 1100km en 20 jaar stilstaan is ook niet wat je wilt lijkt me......
Geloof dat de V6-en er ERG gevoelig voor zijn.... zie de recente ervaringen van Ome Taas met een V6 90 die 15 jaar stil gestaan had....
Ook die SZ garage queens had GROTE problemen met het lange stilstaan... na zoveel jaar en maar x.000 km op de klok opeens gaan rijden en de olie zeek uit de versnellingsbakken... koelvloeistof uit het blok... en noem maar op....
Echt geen pretje een garage queen hebben....
Of het te veel is, bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Wat wil je er mee doen, ben je van plan 'm levenslang te houden, etc....[Vraagprijs is 32.000 Euro.
Wat ik wil weten of dat voor deze auto teveel is!!!!!
Ik rij al een RZ en ben ook op de hoogte over de voorwaarde van het invoeren enz.(RZ gekocht met 6000km)Of het te veel is, bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Wat wil je er mee doen, ben je van plan 'm levenslang te houden, etc....[Vraagprijs is 32.000 Euro.
Wat ik wil weten of dat voor deze auto teveel is!!!!!
IK vind het (erg) veel... Maar wie ben ik? Voor zo'n bedrag koop je ook een SZ in vergelijkbare staat.... Tja..... Ik zou denken 10 mile te veel... en dan nog is het veel geld. Oké, zo worden ze niet vaak aangeboden....
Enfin: het is aan jou.
Als je een evo zoekt..... is dit de auto met de juiste upgrades , of hij al weg is???Of die evo van Klaas