Je bedoelt de deuren, 't dak, de motorkap, kofferklep, gril, bumperlip en 4 spatborden?Jammer van die zilvergrijze accenten. Maar dat is een kwestie van smaak.
Je bedoelt de deuren, 't dak, de motorkap, kofferklep, gril, bumperlip en 4 spatborden?Jammer van die zilvergrijze accenten. Maar dat is een kwestie van smaak.
Niemand?Wie van de 90-bezitters gaat naar de registerdag op 5 juli?
Deze is helaas laatst op assen de bandenstapel ingegaan, weet niet wat de schade is maar 2 filmpjes.En nog een correctie. Deze 90 QO is inmiddels verkocht. Als ik mij niet vergis zag ik Rob de Swart in deze 90 afgelopen zondag. Zag er niet verkeerd uit. Jammer van die zilvergrijze accenten. Maar dat is een kwestie van smaak.
Wel een leuk kenteken GRote VerDommeDeze is helaas laatst op assen de bandenstapel ingegaan, weet niet wat de schade is maar 2 filmpjes.En nog een correctie. Deze 90 QO is inmiddels verkocht. Als ik mij niet vergis zag ik Rob de Swart in deze 90 afgelopen zondag. Zag er niet verkeerd uit. Jammer van die zilvergrijze accenten. Maar dat is een kwestie van smaak.
crash 1 helemaal op het laatst, maar ertussenin proberen je vriendin te leren rijden
crash 2
Tjonge. Doodzonde. De 90 is ook zeer geschikt voor op het circuit. Niet dus.Deze is helaas laatst op assen de bandenstapel ingegaan, weet niet wat de schade is maar 2 filmpjes.
Wel een leuk kenteken GRote VerDomme