Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

za jun 06, 2009 23:51

Mooie zonnige dag 8)

Voor ons een 2e en 1e plaats, morgen mag ik het proberen te evenaren.
Na de BBQ nog even een steekas vervangen (met dank aan Mark Roffelsen) , linksachter was helemaal gaar na race 2.
Voor de rest geen problemen met de 75. Hopen dat het weer een beetje meezit.

ciaooo
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Andretti Molletti

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 13:12

Klasse Peter & Marc!!!

ik mis weer eens wat ...

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5595
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 15:48

nou, vandaag als toeschouwer aan de kant. De ellende begon al in de kwalificatie, koppelingsproblemen. vorige HARC dag achterasproblemen gehad, dat kan het nu niet meer zijn. Blijkbaar is er toen meer kapot gegaan. Na de eerste volle ronde kwalificatie koppeling weg, geen versnelling meer te vinden, leuk als je vol op de tarzan afgaat. Blijkbaar te vroeg geremd, want ondanks dat ik niet kon terugschakelen om extra te remmen op de motor kon ik de tarzan probleemloos door, auto binnen gehouden en na wat uitrollen en pompen had ik weer een versnelling, dus door, maar hunzerug op zelfde probleem. uiteindelijk de pit in, 1 ronde gereden zonder er echt voor te zitten (want nog veel te druk, 55+ auto`s net losgelaten..) maar goed voor een 14e tijd van de 22 (jawel: 22!!).
Voor race 1 koppeling door Alberic versteld, slag en druk op systeem gcontroleerd, ontlucht (geen lucht in!?) en testje op de paddock : probleem leek opgelost. Niets was minder waar....Opwarmronde voor race 1 ging goed, tot het opstellen bij bos-uit... koppeling kwam niet vrij, pompen hielp niet, motor sloeg af door het kruipen....En geen versnelling te vinden, daar sta je dan met nog een aantal rijders met het mes tussen de tanden scherp op de start....Handen in de lucht, poot op de rem...en duimen maar dat iedereen eromheen kon en ging, en zowaar de kont bleef heel!
Snel weggesleept.. Vervolgens op zoek naar een andere hoofdkoppelingscylinder, zit tilton in, dus bezoekje aan het Saker-hol, en jawe. Een .72 ipv .75 maar dat mag de rpet niet drukken.. Vervangen, testje op paddock, leek ok... opwarmronde OK, bij start geen probleem, weg, naar 2 en geen versnellingen meer... uiteindelijk met moeite in 3 kunnen drukken, en later nog de 4 kunnen vinden.. verder de race dus in 4 kunnen houden, Stefanie Scheefhals , Maarten en Jon nog in kunnen halen zelfs, en enkele ronden strijd met Eelco! tot zijn bak kapot ging. Naar Jan Slinger toe kunnen rijden, maar niets meer kunnen beteken... Dus niet eens laatste.. Weer verder kijken maar waarschijnlijk ligt de plaat in duigen, geen reserve en geen zin meer allerlei toeren uit te halen. Blok had ook op zijn donder gehad en liep niet helemaal lekker meer, dus besloten te stoppen gezien risico nog meer te slopen.. Dag SRW. Vandaag race 2 gekeken: Lars meerdere ronden op kop, uiteindelijk moest hij Marc voorbij laten. Dus Marc 1, Lars 2 , Michel 3, Wijnand 4. Zowel Armando als Pascal hebben nu onder de 2.10 gereden, petje af! en huiswerk voor mij dus! Leuke race gezien. Jon snoept er ook elke race weer 1 of 2 secondes af dus dat word binnen afzienbare tijd ook een om rekening mee te houden....Hopelijk bij race 2 niet nog meer techniek kapot.. is mooi geweest binnen SI, zie lijstje van Patrick..
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 20:56

Ja jammer Walter. De goden waren "ons zilveren" dit weekend niet goed gezind, dunkt mij.
Ook ik vond het weer erg gezellig. Ofschoon ik wel bemerkte dat ik er een beetje buiten stond, buiten de SI clan.
Ik was aan dit weekend begonnen om een aantal tekort komingen te verbannen uit de nieuwe race bolide.

Kwalificatietijd was 2.15. Motor wilde (nog) niet helemaal en massa's overstuur.
Race 1: nukken met de v-bak, geen race.
Race 2: 1.8 bak gemonteerd, zonder een 3e versnelling :oops: : niet uitgereden.
Race 3: 1.6 bak fantastisch. Wegligging stukken beter. Motor (nog) niet goed: 2.08. Puur op onderstel verbetering. Eeuwige hulde voor de mannen van JS: hele avond doorgewerkt aan de 1.6 bak. Service!
Race 4 moest het gaan worden. Regenbanden net op tijd, net zoals velen van ons. Huub's team maakte er een zooitje van qua tijdswaarneming (ik was niet de enige, sommigen van ons werden pardoes 20. seconden naar achteren geplaatst om dubieuze en niet voorgevallen redenen zoals inhalen onder geel??) en plaatste mij prompt tussen de Sportklasse, voorin. Alfas stonden echter helemaal naar achteren toe. Doordat de motor (nog ff) niet goed liep en er geen zicht mogelijk was door het beslaan van de ramen (mijn fout) na 1 ronde binnengekomen. Geen tijd.

Mijn hulde voor dit weekend gaat eigenlijk uit naar iemand die bijna niemand in de gaten had. Maar hij had wel de gaafste Alfa van het event: Serge in zijn bloedmooie 155. Zonder enige ervaring een 2.09 rijden. Zonder enige ervaring een derde plaats rijden in de regen. Daar komt veel meer moois uit voor de toekomst! Top.

Hulde ook voor de dame(s) van de 105 organisatie, die de DNRT steunde met het aanwijzen van de juiste startopstellingen. Een verademing ten opzichte van de bromberen van de DNRT, die steeds er een zooitje van maakten.

Dit weekend ook weer op de feiten gedrukt. Racen is risicos nemen. Risicos die wij allen kennen en erkennen. Pieter verloor door aquaplanning zijn controle over de o-zo coole 75 en boorde zich in de Fiat Coupe. Gelukkig kwamen beide heren ongeschonden uit de strijd. Wel was er behoorlijke schade. Hier kon niemand wat aan doen. Dat moet je gewoon onderkennen. Het is ook deel van dit spelletje. Zeker in de regen. Pieter is kundig genoeg om dit onder normale omstandigheden te voorkomen, daarvoor heeft ie te veel aanleg en intellect. Hoop dat je het snel een beetje verwerkt Pieter! (en Eric!)

Des ondanks: Gaaf weekend dames en heren. Goed gedaan!
Laatst gewijzigd door Michel vd Grinten op ma jun 08, 2009 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Roeltje 164

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 21:36

Mooi verhaal en ik maar werken :twisted: :twisted: , al met al veel gebeurd dus!!

Ik gaan het wel horen, jammer dat Pieter is gecrasht, was dat in zijn eigen 75 of een gehuurde Alfa?
Mooi van Serge en die 155 zijn zekers mooi, maar jah dat komt door die 164 V6 motoronderdelen die daar inzitten :wink: :lol: of rijdt ie een 2.0 16v

Gr Roel

Gebruikersavatar
aralfa
Member
Member
Berichten: 170
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 16:48

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 21:39

Serge rijd 2.0 16v !
155 2.0 16v EVO
Lancia Delta HPE HF toerbo
Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 644
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Re: RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 21:43

1. ...Ofschoon ik wel bemerkte dat ik er een beetje buiten stond, buiten de SI clan.

2. Mijn hulde voor dit weekend gaat eigenlijk uit naar iemand die bijna niemand in de gaten had. Maar hij had wel de gaafste Alfa van het event: Serge in zijn bloedmooie 155.

3. Dit weekend ook weer op de feiten gedrukt. Racen is risicos nemen. Risicos die wij allen kennen en erkennen. Pieter verloor door aquaplanning zijn controle over de o-zo coole 75 en boorde zich in de Fiat Coupe. Gelukkig kwamen beide heren ongeschonden uit de strijd. Wel was er behoorlijke schade. Hier kon niemand wat aan doen. Dat moet je gewoon onderkennen. Het is ook deel van dit spelletje. Zeker in de regen. Pieter is kundig genoeg om dit onder normale omstandigheden te voorkomen, daarvoor heeft ie te veel aanleg en intellect. Hoop dat je het snel een beetje verwerkt Pieter! (en Eric!)
1. Volgende keer een buikie kweken, wat minder flistende bril opzetten en zelf sleutelen en dat pas je er helemaal bij ;-)

2. Klopt, maar waar stond ie met zijn Alfa!? Het is toch die zwarte 155, zag hem in de paddock rijden - prachtige wagen. Er stond bij de SI ook een hele mooie rode 155.

3. Er werd een pak schade gereden dit weekend...echt forse klappers. Hutzezon die met zijn Westfield aan het rollen is gegaan....zo'n legend apparaat wat aan het einde van het rechte stuk aan het rollen ging, een Trauma heli voor een Seat. Vriend van mij rijdt in de e30 cup en heeft zijn auto finaal afgeschreven door een idioot die na de Audi S in het gras vol gas gaf en dwars de baan over kwam steken. Hele voorbereiding en opbouw van de auto in één keer in rook opgegaan!

Maar, was er op zaterdag en wat een FANTASTISCH evenement!!! Supermooie klasses en races, heb echt genoten. Die Westfields zijn top, er rijden ook nog van die apparaten met Hayabusa motoren mee, Legends, Sakers, E30 cup en natuurlijk de SI met een superleuk startveld. Die Turbo op 1 liep echt als een kogel!!!! En Lars in de ex Petje75 gaat ook als een speer (met zijn straatauto!!!)....en wie rijdt er met die felgroene Alfetta sedan? want die geeft ook goed gas en ook de zilvergrijze TS van Van der Grinten even van dichtbij bekeken - mooie auto!

Was echt de moeite waard! Mooie show mannen.

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 22:05

Zo dat was me het weekendje wel weer!
Samenvattend; eentje van uitersten. Van mooi weer tot stromende regen en van onzeker na 9 maanden niet rijden tot en met 0,0 zicht op de 'tast' een zeer heftige regenrace rijden.

Zaterdag. Mooie dag, rustige kwalificatie gereden, geen noemenwaardige rondetijden maar ik wilde bewust rustig opbouwen.
Lekkere eerste race, vrij veel strijd (was vooral leuk met Jan!) maar ook een enorm blauwe vlaggen-feest en de concentratie ging vooral naar het spiegelen en ontwijken van sportklasse-kanonnen. Snelste tijd die ik haalde was 2:14.7 ofzo. Niet echt lekker dus nog.

De tweede race kende voor mij een erg leuk begin waar ik leuk heb kunnen knokken met mijn collega TS'en Chris en Pieter. Die was ik echter redelijk snel voorbij en ik liep langzaam uit. Daarna geen Alfa's meer dus dat waren wat eenzame ronden. Wel een 2:12.9 kunnen rijden dus ik begon mn ritme wel weer terug te vinden. Na de race kreeg ik de startopstelling onder m'n neus en daar was ik zowaar áchter Barend, Chris en Pieter gezet. 'Inhalen onder geel'. Nu ben ik ook niet gezegend met 360 vision maar een gele vlag zou mij toch niet kunnen ontgaan..
Verbaasd en vastbesloten mijn onboard camera na te gaan aan de erg gezellige en super geregelde BBQ begonnen. Duimen omhoog voor Marc, Peter en Nolte dudes! Met (weer) niet iets teveel bier naar huis gegaan waar mijn meisje met een €190 boete ook bewees dat ze ook wel van snel rijden houdt.. :shock: Filmpjes bekeken: niks niet inhalen onder geel! Met het bewijsmateriaal op de laptop 's ochtends de wedstrijdleiding opgezocht en m'n gelijk gekregen dus de 20 seconden straftijd werden netjes teruggedraaid.

Zondag eerst 's ochtends met Jaco de uitlaat gelast (flens was gescheurd zoals sommigen wel zal zijn opgevallen). Race 3 was een chaotische maar een met erg veel close racing en mooie gevechten. Jammer dat Armando ff niet doorhad dat op de lichten werd gestart ipv met de vlag want daardoor kon ik na de start (net als Pieter overigens) na één meter weer vol op de rem om niet zijn achterkant te klappen :-). Naast mij profiteerden daar meteen twee of drie auto's van die me vrolijk voorbij kwamen. Maargoed, dat had meteen weer een leuke uitdaging om dat weer goed te maken, vooral om door het cordon van de zij-aan-zij rijdende Jan en Chris heen te breken viel niet mee :D Verder vooral met Pieter erg lekker kunnen strijden. Super! Met een autolengte voor hem over de finish weten te komen..echt close racing dus 8)

Daarna begon het lange wachten..6 uur zat er tussen de twee wedstrijden. Daarbij werd de lucht steeds donkerder en dus hield iedereen angstvallig buienradar.nl in de gaten. Ik werd ook een beetje zenuwachtig omdat bij gemiddeld regen ik geen intermediates zou hebben..Het was of slicks of full wets.
En jahoor, bij het opstellen begon het te spetteren. En vlak daarna te hozen. Iedereen halsoverkop terug om bandenwissels te doen. Gelukkig de juiste keuze om de regenbanden te monteren want het begon echt te gieten! :shock: Toen de start. Nu ineens (wie wist dat??) blijkbaar geen gescheiden start..iedereen begon gewoon te rijden. Hoewel..rijden kon je het niet echt noemen..het leek wel of er een tweede opwarmronde begon zo traag kwam iedereen van z'n plek. Meteen fiks wat plaatsen opgeschoven, maar toen begon alles te beslaan. En dan bedoel ik ook echt alles! :shock: :shock: Echt helemaal niets meer te zien..steeds met de hand een plekje schoonwrijven en maar hopen dat er niemand naast je zat als je de bocht instuurde. Toch zat de vaart er lekker in want opeens zat ik zowaar voor de TB van Marc en reed ik dus op kop in de SI! :D Lang duurde dat helaas niet want al snel stak Mark 'm er weer naast. Waarna ik het in de Audi S niet meer redde..ik ging niet eens echt hard maar er was totaal geen grip meer, ik planeerde over het water vol de grindbak in..daar ging de tot dan toe mooie race. Redelijk snel weer eruit gesleept en me meteen weer vol in de strijd gemengd. Heerlijke race ondanks het zéér beperkte zicht!! Twee na snelste tijd én even op kop gelegen, dus ik was tevreden.
Jammer van de schades maar dat zijn dingen die helaas wat eerder gebeuren bij dit soort omstandigheden. Ik zit net de filmpjes terug te kijken en ik vind het een wonder dat ik heelhuids de finish heb gehaald eerlijk gezegd.

Al met al, super geslaagd..ik had deze niet willen missen!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende!

Bij deze wat foto's, filmpjes volgen zsm op YouTube!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
toyo 888
Full Member
Full Member
Berichten: 314
Lid geworden op: zo sep 07, 2008 02:00

Re: RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

zo jun 07, 2009 23:50

1. ...Ofschoon ik wel bemerkte dat ik er een beetje buiten stond, buiten de SI clan.

2. Mijn hulde voor dit weekend gaat eigenlijk uit naar iemand die bijna niemand in de gaten had. Maar hij had wel de gaafste Alfa van het event: Serge in zijn bloedmooie 155.

3. Dit weekend ook weer op de feiten gedrukt. Racen is risicos nemen. Risicos die wij allen kennen en erkennen. Pieter verloor door aquaplanning zijn controle over de o-zo coole 75 en boorde zich in de Fiat Coupe. Gelukkig kwamen beide heren ongeschonden uit de strijd. Wel was er behoorlijke schade. Hier kon niemand wat aan doen. Dat moet je gewoon onderkennen. Het is ook deel van dit spelletje. Zeker in de regen. Pieter is kundig genoeg om dit onder normale omstandigheden te voorkomen, daarvoor heeft ie te veel aanleg en intellect. Hoop dat je het snel een beetje verwerkt Pieter! (en Eric!)
1. Volgende keer een buikie kweken, wat minder flistende bril opzetten en zelf sleutelen en dat pas je er helemaal bij ;-)

2. Klopt, maar waar stond ie met zijn Alfa!? Het is toch die zwarte 155, zag hem in de paddock rijden - prachtige wagen. Er stond bij de SI ook een hele mooie rode 155.

3. Er werd een pak schade gereden dit weekend...echt forse klappers. Hutzezon die met zijn Westfield aan het rollen is gegaan....zo'n legend apparaat wat aan het einde van het rechte stuk aan het rollen ging, een Trauma heli voor een Seat. Vriend van mij rijdt in de e30 cup en heeft zijn auto finaal afgeschreven door een idioot die na de Audi S in het gras vol gas gaf en dwars de baan over kwam steken. Hele voorbereiding en opbouw van de auto in één keer in rook opgegaan!

Maar, was er op zaterdag en wat een FANTASTISCH evenement!!! Supermooie klasses en races, heb echt genoten. Die Westfields zijn top, er rijden ook nog van die apparaten met Hayabusa motoren mee, Legends, Sakers, E30 cup en natuurlijk de SI met een superleuk startveld. Die Turbo op 1 liep echt als een kogel!!!! En Lars in de ex Petje75 gaat ook als een speer (met zijn straatauto!!!)....en wie rijdt er met die felgroene Alfetta sedan? want die geeft ook goed gas en ook de zilvergrijze TS van Van der Grinten even van dichtbij bekeken - mooie auto!

Was echt de moeite waard! Mooie show mannen.
Buikje heb ik al,en de strakke Ray Ban ook,wit pak en een stelletje toyo s en je bent helemaal het mannetje.
Hoef je niet gauw terug om regenbanden te monteren !!


hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 644
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma jun 08, 2009 00:37

Dit was er allemaal te zien:

Afbeelding

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma jun 08, 2009 08:51

SUPERRRRRRR Race Weeken heet het niet voor niets :!:

Zondag voor het eerst met de auto geracet. Van pool vertrokken :shock:
Eerste 2 rondjes rustig aangedaan, lars kwam beter weg bij de start en de ghibli met 330 pk kwam ook nog even langs.
Helaas voor de Ghibli schoot zijn accu los in de kofferbak en zijn hoofdstroomschakelaar zat er aan vast...
Derde ronde gas gaan geven en naar lars toegereden. De Turbo heeft wat meer vermogen na de winterstop en de wegligging
is ook zoals het hoort. Opkomen rechte stuk aan lars zijn bumper en er langs 8)

2e race is er eentje om te onhouden. Er stond geen mannetje met rode vlag dus maar gelijk met de sport gestart.
In optocht op de tarzan af. Met de handschoon je beslagenramen schoonmaken : zicht 10x20 cm.
Zijramen en achteramen beslagen dus spiegels kon je niet gebruiken. Door de regenspray zag je echt helemaal niets.
Waarschijnlijk was het verstandiger om de pit in te gaan, maar ik dacht ik ben vast niet de enigste die hier last van heeft
Eerste ronde puur op remlichten van voorgangers navigeren, wat een bizar gevoel is dat.
Wegligging van de turbo super, ook in de regen. Maar door het slechte zicht geen vuist kunnen maken.
Schitterende actie van Geert, met wie ik in Assen ook eens een mooie regenrace heb gereden.
Met evenweinig zicht haalt hij mij in =D>
Maar nu had ik het voordeel en kon ik op zijn remlichten navigeren :wink:
Er zat een langzamere BMW voor ons en ik had daar een betere lijn en kon Geert voorbij steken.

Aanremmen audi S bocht zag ik links van me een TS voorbij komen.. Gelukkig geen schade..

Tip voor de minder ervaren coureurs, bij regen niet op de ideale lijn aanremmen daar, maar in het midden.
Daar ligt geen 5 cm water maar is het droog O:)

Ook de gerlach bocht wat ruimer nemen en in de slotenmaker even gas lichten dan gaat het goed.

Ben verder niet ingehaald dus ik neem aan dat ik ook de laatste race gewonnen heb :?:

Nu weer een paar dagen nodig om bij te komen :lol:

Natuurlijk niet vergeten Mark Roffelsen te bedanken voor het lenen van een steekas :thumbs:
en zondagavond Jeroen Bosma voor het repareren van de verloopstekker van de aanhanger :!:
Laatst gewijzigd door TurboMarc op ma jun 08, 2009 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5595
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma jun 08, 2009 09:27

Damn.... is er eindelijk weer eens een full-wet race, is mijn auto stuk..... :wink:

Maser viel gelukkig dus mee, speciaal ding is dat, en de snelheid begint nu ook te komen!
Minder geluk voor Pieter en Eric begrijp ik, hoe groot is de schade daar precies? kwestie van richten en trekken/persen/spuiten, of is er meer loos? sterkte jongens hiermee...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

Re: RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma jun 08, 2009 10:09

Tip voor de minder ervaren coureurs, bij regen niet op de ideale lijn aanremmen daar, maar in het midden.
Daar ligt geen 5 cm water maar is het droog O:)
Kom je nu mee! :D
Dat is inderdaad precies wat er gebeurde..door de BMW moest ik ineens iets te ver naar buiten en dan is het geen rijden meer maar varen.
Remmen, sturen, koppeling niets helpt dan meer. Rechtdoor uit laten glijden, grindhappen en wachten op de sleepwagen.

De meest bizarre en gedenkwaardige race voor mij ooit! :shock: :D Zéker ook een van de leukste en leerzaamste!
Marc, wel weer grappig dat we net als in Assen vlak bij elkaar zaten in de stromende regen (ook al was het dit keer helaas maar van korte duur).

Heb echt een super weekend gehad!

youri

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma jun 08, 2009 16:54

leuk weekendje gehad mannen! veel alfa's gezien,helemaal toppie :D jammer van de laatste race,door de regen werd het rijden,maar ook het fotograferen iets moeilijker
maar ik heb nog genoeg foto's van het gehele weekend,dus als je interesse heb,mail maar: youriracefotos@live.nl

tot........ volgende dnrt ;)

Terug naar “Racen - Algemeen”