Zie het dan maar als coachend/ondersteunend op zowel persoonlijk als mentaalvlak
Nee, joh...wat ik me wel afvraag is (en natuurlijk altijd achteraf) wat de beweegreden voor jou is om juist deze 75 helemaal in orde te brengen.
Ik bedoel (en dat is niet negatief of demotiverend bedoeld) had je niet wellicht beter een harde 18IE als basis kunnen nemen.
Ik vind het knap als ik zie welk hoeveel werk je er aan hebt dat je nog altijd superenthousiast bezig bent, nix dan lof daarover
Nou aan deze 75 zijn echt superieure prutsers qua laswerk bezig geweest...mijn waardering daarvoor! Toppie!! Uhuum!!....Plaatje over plaatje lassen,hechten en rondom plaatje afkitten...dat is op de knieën gaan voor de roestduivels...miste alleen nog de witte vlag ergens in de wielkuip...ge zijt omsingeld!!
Maar voor de verkoop ideaal weggewerkt natuurlijk...Er zijn een paar eigenaren hiervoor geweest maar weet natuurlijk niet wie er zo geweldig kan lassen...misschien wel een onbekende eigenaar ofzo.
Het was wel super weg gewerkt allemaal in de wielkuipen...je zag der nix van...maar door een tektiel fabriek op te kopen kom je best ver haha.
Dus met andere woorden. Wist niet dat de achterkant zo erg was...als ik het wist was ik nooit aan deze koets begonnen...maar nu gewoon effe doorzetten en dan komt het allemaal goed.
Greetzz..
Wouter