Je kunt toch gewoon een universeel instelbare gebruiken? Of wil je de originele leiding onderdoor gebruiken?
Voor het racen/track day's kun je de remdruk verdeler die bij je achteras zit er ook tussen uit halen. De achterremmen doen al weining en zolang je nog aardig wat gewicht in je auto hebt zou ik het er lekker tussen uit halen. DOT5.1 erin en stampen ....
Mijn ring 75 is een dedicated nurburgring tool (dwz leeg) en kan wat meer druk op de achteras gebruiken.
ps 75's hebben geen last afhankelijke verdeler op de achteras zitten, verdeler zit naast de hoofdremcil.
Dit weekend een oude lekkende verdeler uit elkaar gehaald en als je constructie bekijkt is de werking erg dubieus. (Het werkt wel, maar Ik denk dat er veel variatie zal zijn tussen verschillende 75's als je constructie bekijkt)
Kan er zelf meer druk naar achteren uit halen, maar mijn flow kennis is te beperkt om het gecontrolleerd te doen .
Universeel houdt in een andere leiding naar achteren moet maken en daar heb ik even geen zin in.
Banned.....
Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & E36M3 Ringtool, AR Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114