Laten we één ding duidelijk hebben. JIJ bent hier de tree hugger. (bomen hebben tenslotte CO2 nodig, toch?)

point taken!
Laten we één ding duidelijk hebben. JIJ bent hier de tree hugger. (bomen hebben tenslotte CO2 nodig, toch?)
En dat zijn allemaal MINI ONE D en die versie/motorisatie is echt triest. blauw met groene spiegels toevallig?Het bedrijf waar ik zal werken telt een hondertal mini's die om de twee à drie jaar vervangen wordenCO2 uitstoot kan me gestolen worden, maar allicht zal er een budget/eco versie uitkomen net als in mito. Sportiviteit valt nu eenmaal niet te rijmen met milieuvriendelijk.
Die Cooper D's zijn echt niet slecht hoorEn dat zijn allemaal MINI ONE D en die versie/motorisatie is echt triest. blauw met groene spiegels toevallig?Het bedrijf waar ik zal werken telt een hondertal mini's die om de twee à drie jaar vervangen wordenCO2 uitstoot kan me gestolen worden, maar allicht zal er een budget/eco versie uitkomen net als in mito. Sportiviteit valt nu eenmaal niet te rijmen met milieuvriendelijk.
Hoe moet ik mij dat voorstellen!!!Laat ons hopen van niet. Dat ziet er het resultaat uit van een paringsdans tussen een Mini en een MiTo.
Hoe moet ik mij dat voorstellen!!!Laat ons hopen van niet. Dat ziet er het resultaat uit van een paringsdans tussen een Mini en een MiTo.![]()
Als dit het ontwerp is, geef mij de VW dan maar
![]()
![]()
![]()