hoornstra
Advanced Member
Advanced Member

RE: Het GROTE haarbal-topic

do jun 11, 2009 14:13

Veel sterkte Mark en huisgenoten.

Wij hebben zelf 2 labradors op gevorderde leeftijd en moet er niet aan denken
als ze er niet meer zijn.
Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, tijdens een oorlog en voor een verkiezing.

verleden:diverse sud, sud 5m, sud ti, 33, 33qv, 33 sw, 164, 146, GTV2.0, 75TS, 166V6

Scarb 0142

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

do jun 11, 2009 14:32

Mark, een zwarte dag! Leven met pijn is geen leven, ook niet voor een hond. De beslissing om de herder
te laten inslapen is er een die getuigt van liefde en beslist niet van egoistisch gedrag, waarvoor hulde.
Ik weet exact hoe je je voelt, vorig jaar is het ons zelf overkomen.
Daarom erg veel sterkte toegewenst aan jou en je familie.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Kakel
Full Member
Full Member

do jun 11, 2009 14:37

Hmmmm, niet zo'n hele handige post van mij een paar posten terug. Zit ik hier een beetje blij te doen met mijn poes, had beter even kunnen wachten.

Een huisdier verliezen is op zijn zachtst gezegd klote, zeker als hij of zij al zo lang in de familie is. Mark, heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.
Nu:
156 SW
Frans leasehok
Kia Sorento

Gehad:
33 1.7 16 KlepperT Quuf
33 1.7 I.E. met ABS
33 1.4 I.E.

wims
Guru
Guru

do jun 11, 2009 17:50

Sterkte Mark! Hier is onze G.S.M. (Geen Staart Meer) onlangs ook heen gegaan. Telkens als ik naar z'n foto kijk merk ik toch hoeveel ik 'em mis...

Nah Kakel, je laat toch echt wel zien dat je hart op de goeie plek zit; poeslief heeft toch maar een fijn plekje bij je gevonden :thumbs:

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Ton
Member
Member

do jun 11, 2009 18:50

Ook bij ons is vorig jaar de herder weggevallen , en ook al zie het aankomen en moet je op een moment DIE beslissing nemen ,
het snijdt door je hart .

Ook van deze zijde heel veel sterkte .

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Het GROTE haarbal-topic

do jun 11, 2009 18:58

Mark, een zwarte dag! Leven met pijn is geen leven, ook niet voor een hond. De beslissing om de herder
te laten inslapen is er een die getuigt van liefde en beslist niet van egoistisch gedrag, waarvoor hulde.
Ik weet exact hoe je je voelt, vorig jaar is het ons zelf overkomen.
Daarom erg veel sterkte toegewenst aan jou en je familie.

Patrick.
Vanuit Gent ook veel sterkte gewenst Mark .

Ik ben het helemaal eens met hoe Patrick het verwoordt . Al blijft het natuurlijk een verschrikkelijk verscheurende keuze .

En zoals anderen hier al zeiden : Hecht je aan de mooie momenten die jullie samen hebben beleefd .

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 11, 2009 20:38

Bedankt iedereen voor de steun, doet me echt goed.
Het was zeker een onvermijdelijke keus want het zou alleen nog maar minder zijn geworden en dat leed wilden we hem gewoon besparen.
Een erg moeilijke beslissing, helemaal voor mijn vader want het was altijd zijn beste maatje (Edor was zijn verjaardagscadeau 13 jaar geleden), maar wel de beste.
Edor heeft een erg mooi leven gehad met alles wat zijn hartje begeerde en bovenal veel liefde en daardoor is ie denk ik ook zo oud geworden. (gemiddelde leeftijd van een Duitse herder van dit postuur is 10).

@ Kakel, geeft niks hoor, no hard feelings en leuke poes :wink:

nogmaals bedankt iedereen, namens ons allemaal hier thuis!
Alfa 75 1.8 IE Epoca (1992) "Rosso Alfa 130"
75 Register NR AR75R415

Scelta di Potenza

arjen

do jun 11, 2009 23:16

Dat zijn inderdaad dingen die je liever niet mee wilt maken.... :cry: Veel sterkte
Dit is mijn Duitse sul, Casper
Afbeelding
En dit is mijn altijd gestoorde am stafford van 2 jaar, BITCH :twisted:
Afbeelding

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

do jun 11, 2009 23:32

Hmmmm, niet zo'n hele handige post van mij een paar posten terug. Zit ik hier een beetje blij te doen met mijn poes, had beter even kunnen wachten.
Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?

Kakel
Full Member
Full Member

do jun 11, 2009 23:45

Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?
Dat is zeker waar en je hebt ook helemaal gelijk, desalniettemin had ik misschien wel heel even kunnen wachten met blij doen en even beter kunnen kijken wat er voor mij gepost was.
Nu:
156 SW
Frans leasehok
Kia Sorento

Gehad:
33 1.7 16 KlepperT Quuf
33 1.7 I.E. met ABS
33 1.4 I.E.

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

do jun 11, 2009 23:56

Dat is zeker waar en je hebt ook helemaal gelijk, desalniettemin had ik misschien wel heel even kunnen wachten met blij doen en even beter kunnen kijken wat er voor mij gepost was.
Ik zou me er geen zorgen om maken. Mooi van je om dat beest te redden van de boer en helemaal op te laten lappen. :thumbs:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Kakel
Full Member
Full Member

vr jun 12, 2009 00:00

Ik zou me er geen zorgen om maken. Mooi van je om dat beest te redden van de boer en helemaal op te laten lappen. :thumbs:
Dat beest lukt me nog wel, nu nog kijken of ik mijn 33 weer helemaal puntgaaf kan krijgen. Vind ik toch een stuk moeilijker :D
Nu:
156 SW
Frans leasehok
Kia Sorento

Gehad:
33 1.7 16 KlepperT Quuf
33 1.7 I.E. met ABS
33 1.4 I.E.

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

vr jun 12, 2009 08:34

Mark, ook hiervandaan heel veel sterkte, je kan je er gelukkig mee troosten dat hij door jullie een mooi leven heeft gehad en daarvoor heeft hij jullie ook veel teruggegeven. Des te sterker de band is geweest, des te zwaarder valt het afscheid.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Trenta3
Guru
Guru

zo jun 14, 2009 14:34

Veel sterkte! Het is nooit leuk afscheid te moeten nemen van een vriend.

Trenta3
Guru
Guru

zo jun 14, 2009 14:43

Hier een fotootje van onze "fiere" zoon Chester...

Afbeelding

Je ziet dat hij een goede opvoeding geeft gekregen! :D

(na de elfde keer was het eindelijk gelukt)

Terug naar “Het Forum Café”