hallo leden ik heb de kans om mijn alfa 155 1.8 ts uit 92 met 290.000 km op de teller kostenloos te ruilen tegen een andere die overnieuw gespoten is compleet gereviseerd turbo erop en rijdt op lpg g3 er is 1200 km mee gereden op g3. Is het verstandig om mijn auto tegen de andere te ruilen hij heeft voor revisie 4ton gelopen en wat is het voordeel en nadeel van lpg G3 installatie in de auto. Tips welkom ik weet alleen niet wat voor motor er precies in ligt wat ik wel weet is dat mijn alfa electra problemen heeft zo nu en dan start ie niet lekker smoort ie na het starten lijkt het wel stuurbekrachtiging schreeuwt als een idioot soms ik heb er net nieuwe remleidingen onder laten zetten en lijkt alsof ie moeilijker remt als eerst het niet willen starten is aardig opgelost met inspuiten bobine en bougie kabels maar de rubbers zijn aardig verrot en de lak is afgrijselijkst verweerd oh ja en hij roest een beetje bij spoiler achter op de kofferbak en een paar blaasjes op de rechter achterwielkast
maar mijn hoofdvraag wat is verstandiger de ouwe repareren of toch voor de nieuwe gaan mijn vrouw is tegen omdat mijn schoonvader ooit veel kosten heeft gehad aan een gas auto merk en type weet ik verder niet
alvast bedankt jongens