"Best lastig .... in je eentje "Ik ben wel aan vakantie toe. Niet persé aan een barrel om me er te brengen, maar misschien een extra aanmoediging om tóch te gaan.
Mja, prioriteiten he, huis verkopen/kopen, autootjes kopen, versnellingsbakken kopen, veel bandjes kopen, APK'tjes kopen...
Af en toe voelt het alsof ik in mijn eentje de hele Nederlandse economie draaiende hou
Vind ik ook. Maar hij hoort natuurlijk wel naar een echte 164-liefhebbert te gaan.Wat een enthousiastme opeens voor de 164
Maar ik heb al een 164 2.0 ts gehad ( FL). Heerlijke bak, ziet er mooi uit en het is vele male beter dan de golfjes e.d. waar leeftijdsgenoten in rijden. Helaas werd hij helemaal roze dus heb ik m toen ingeruild.Vind ik ook. Maar hij hoort natuurlijk wel naar een echte 164-liefhebbert te gaan.Wat een enthousiastme opeens voor de 164
Voor een nieuw setje velgen en banden voor de 156 GTA ben je al snel € 1.500 kwijt. Nog best prijzig die 164s!164 is toch bij velen hier onder de noemer FIATje geschoven en niet voor vol aangezien. En nu ze er gratis een kunnen krijgen willen ze er allemaal een.
FYI, er zijn zat 164s TS te vinden voor de prijs van een nieuw setje velgen en banden.