ik heb er een stuk of 15 gezien.Een uurtje geleden stond er amper één Alfa in de paddock tussen de vele Volvo's, Beemer's en Porschen.
Het was de 75 van juffrouw Scheefhals.
ik heb er een stuk of 15 gezien.Een uurtje geleden stond er amper één Alfa in de paddock tussen de vele Volvo's, Beemer's en Porschen.
Het was de 75 van juffrouw Scheefhals.
Ik zal de race agenda naast mijn tandarts afspraken leggennaar wat ik begrepen heb was het wel een leuk feestje! zeer goede opkomst zeker voor een door de weekse dag!
Jaqueline gefeliciteerd!
Volgend jaar maar gewoon een paar vrije dagen nemen denk ik zo....(ik geloof nooit dat ik de volgende ochtend fris en monter om 8.00u present kan zijn...)
Dat zijn serieus snelle tijden!!05:00 uur in de auto gestapt, 05:30 peter opgepikt, 08:15 op Zolder aangekomen.![]()
Peter had lekker liggen slapen dus die ging sturen.
Training OK,1:58, kwali alweer ietsje snelle 1:57.
Eerste race klein technisch probleempje. van kop af uitgevallen. Curbstone te hard genomen waardoor stekker van de computer
loskwam, geen vonk meer. Euvel was snel verholpen. Tevens was het wiellager linksachter los, wiel kon bewegen.... 2:01 in 4 rondjes.
Na deze ...prestatie maar zelf het stoeltje opgeëist. Achteraan gestart en leuk naar voren gereden. 1:56 laag.
Auto houdt in na chicanes door te weinig benzine dus we hebben weer huiswerk. Kan dus nog sneller....
Pole, laatste en eerste plaats.....![]()
21:30 weer thuis. Vandaag bijkomen op het werk.
Video van laatste race volgt...
ciaoaoo
uitslag race 2was ok dagje, 2e start weereens ff blijven staan, das minder, weet iemand de uitslag 2e race en de tijden?
Snelste 75 deed 1:49.901, dat was andere Markdas best goed/snel 1:56
Op zandvoort heb ik er helemaal geen last van. Het zijn de chicanes die ons nekken....catchtankje ertussen en een flinke pomp dus![]()
Je verliest heel veel tijd als je de bocht niet lekker doorkomt, eenvoudig aan te passen en dan op Zandvoort onder de 2.00
je krijgt vanzelf bericht als ik er niet ben hoor!Ik zal de race agenda naast mijn tandarts afspraken leggennaar wat ik begrepen heb was het wel een leuk feestje! zeer goede opkomst zeker voor een door de weekse dag!
Jaqueline gefeliciteerd!
Volgend jaar maar gewoon een paar vrije dagen nemen denk ik zo....(ik geloof nooit dat ik de volgende ochtend fris en monter om 8.00u present kan zijn...)
Die heb ik wel MarcSnelste 75 deed 1:49.901, dat was andere Markdas best goed/snel 1:56![]()
voorhanden? Kan ik de stand even bijwerken