Spiders moeten open kunnen rijden en met 3 in onzen coda tronca is net iets te gepast (zeker zonder achterbank...voorlopig toch).
Tot zondag !
Kris en co

Tis spijtig Kris zo een mooi spider moet kunnen buiten komen, de mijne zit in pan, morgen heb ik de stukken dus hoop ik hem tegen zondag klaar te hebben....anders tot danWij komen met de GT.
Spiders moeten open kunnen rijden en met 3 in onzen coda tronca is net iets te gepast (zeker zonder achterbank...voorlopig toch).
Tot zondag !
Kris en co
Was hier in België afgelopen zondag .organisatie let op....as zondag is wel vaderdag.....dus een extraatje voor alle vaders..bv toch die rit in de 8c
....
Googletje .Wat is het adres waar we heen mogen? Beetje lomp wellicht maar ben totaal niet bekend daar in de buurt...navi is dan wel handig...
Zou moeten lukken. 10u is nog te doen.Wat denken jullie van afspreken om 10u aan de Q8 in Ranst?
Je kan steeds naar hier komen als je wil,dat geld voor meerdere mensen,iki woon +- 5 km van het evenement afWat is het adres waar we heen mogen? Beetje lomp wellicht maar ben totaal niet bekend daar in de buurt...navi is dan wel handig...
Dat ga ik net niet halen,Ik ben dus wat later in Geel.Wat denken jullie van afspreken om 10u aan de Q8 in Ranst?