Haha; wat Sander en Jurian al die tijd tegen mij hebben gezegd, proberen ze nu tegen jou!
Mooie foto's, ik heb toch een band met die auto gekregen
Ga toch fietsen met je TS kitjeMisschien een ts kitje eromheen ??
Morgen de Ronals halen! En dan snel monteren en een foto uit de nieuwe doos met Ronals!Uit de oude doos; met Ronals (ik zag dat je interesse had in de Ronals die te koop zijn)
Heb jij ervaring met dat spul?Ik zou om de olielekkage te verhelpen eens een bussie Bar's Leaks proberen...
Verdomde moeilijk kan ik je meldenGa toch fietsen met je TS kitjeMisschien een ts kitje eromheen ??
Beetje spijt Jens ? Hij staat bij ons in de buurt dus schroevendraaiertje mee ennuh ... nee foutfoutfoutHaha; wat Sander en Jurian al die tijd tegen mij hebben gezegd, proberen ze nu tegen jou!
Mooie foto's, ik heb toch een band met die auto gekregen
De Halfords site zegt dat dat Bar's spul voor het koelingssyteem is. Wynn's daarentegen voor de olie...Wynn's proberen dan maar?Ik zou om de olielekkage te verhelpen eens een bussie Bar's Leaks proberen... Dat merk heeft ook toevoegingen wat rubber keerringen weer soepel maakt... Baadt het niet dan schaadt het niet zou ik zeggen... "Even" je motor eruit halen om de achterste keerring te vervangen lijkt me overdreven...