Hallo Bas,
Jij vindt dus een originele 33 geen reet aan (jouw woorden). Ik vind het een verschrikking om al die toegetakelde 33-ers te zien. En eerste lak? Jazeker! die 33-ers zijn er nog wel en dan ook in topconditie. Dat zijn dan ook mensen die er werkelijk alles voor over hebben om hun 33 in originele staat te houden en niet gaan zitten piepen als ze eens ietsje meer dan 10 euro uit moeten geven. Onderdelen zijn er voor ELKE 33 nog wel te krijgen, maar je zult de portemonnee moeten trekken en daar hebben velen moeite mee. Iets, wat zeker in de tegenwoordige tijd zeker geen schande is. Maar dan moet je ook niet gaan zeggen dat dit of dat onderdeel niet te verkrijgen is.
Wat ik met die Bugatti's wilde zeggen is het volgende; Als ik in een museum kom, dan wil ik originele exemplaren van auto's zien en geen toegetakelde bakken.
Laatst nog in een museum in Duitsland een schitterende Opel Diplomat V8 gezien. Daar kan ik van genieten. En mijn genieten ging vrolijk verder toen ik buiten dat museum een eigenaar van een Opel Manta GSI trof met slechtst 12000 op de teller. Helemaal origineel en ZONDER de bij de Manta bekende roestplekken.
Groetjes,
Greyhound