Erg leuke rit gehad in een voor ons ook onbekend gebied, zo nu en dan een beetje stressen dus, maar het mooie weer maakte weer veel goed.
We hadden op alle vragen een antwoord echter de juiste omschrijving breekt ons telkens weer op lijkt het.
Dacht ook iets meer Duitsland in te zullen gaan, maar de organisatie vertelde me dat de rit dan wel erg lang werd.
Dwars door Vesting Bourtange, bij het inrijden hadden wij onze twijfels of het wel mocht, nog nooit auto's daar doorheen zien rijden nml.
Ook leuk die Keverclub waar we midden in belanden.
Kritiek puntje op de latere winnaars (moet het toch kwijt)
Bij een viaduct waren wij de weg even bijster en vroegen het paar of we goed zaten (mijn vrouw 2x zelfs en vriendin van mijn zoon ook nog eens),
we kregen geen enkel antwoord, men zij niets
Vriendin van mijn zoon (voor het eerst mee) dacht dat ze wat verkeert had gedaan.
Kijk zo ga je niet met elkaar om vindt ik, dat je je antwoorden afschermt oke, maar als jij het zeker weet en een ander zit te twijfelen hoor je mekaar even te helpen, kleine moeite, toch?
Dan nog even de witte spider aanduwen, ja juist van de heren met de mijlenteller....
Nachtrit hebben we nog nooit gedaan, maar is wel erg dicht bij dit keer, we weten het nog niet.
Is het zoeken naar de juiste weg te doen in het donker?
Geen idee eigenlijk?
156FM