Nog een 90 gespot, nu eens kijken of we deze kunnen achterhalen, zou niet moeilijk moeten zijn!
Ik vrees dat het niet zo simpel zal zijn Frits . Ik heb al contact gehad met de Duitse registerleider en hij zei dat hij een link naar onze site naar alle leden zou doorsturen . Sindsdien niets meer van gehoord .Nog een 90 gespot, nu eens kijken of we deze kunnen achterhalen, zou niet moeilijk moeten zijn!
Armin gaat komen! en de Hongaren zullen volgenIk vrees dat het niet zo simpel zal zijn Frits . Ik heb al contact gehad met de Duitse registerleider en hij zei dat hij een link naar onze site naar alle leden zou doorsturen . Sindsdien niets meer van gehoord .Nog een 90 gespot, nu eens kijken of we deze kunnen achterhalen, zou niet moeilijk moeten zijn!
Hoera !!! En ondertussen exemplaar 49 toegevoegd .Armin gaat komen! en de Hongaren zullen volgenIk vrees dat het niet zo simpel zal zijn Frits . Ik heb al contact gehad met de Duitse registerleider en hij zei dat hij een link naar onze site naar alle leden zou doorsturen . Sindsdien niets meer van gehoord .Nog een 90 gespot, nu eens kijken of we deze kunnen achterhalen, zou niet moeilijk moeten zijn!
voor als je Hongaars heel goed is
Ik ben officieel geen 90 kenner (want nooit eentje gehad), maar misschien kan ik je toch alvast een eindje op weg helpen?1- Stofhoezen van het stuurhuis: Is het te doen of een rotklus? Zijn die van een 75 en zo hetzelfde?
2- Is het vloertapijt hetzelfde als van een Alfetta? En is dat van een Alfetta sedan hetzelfde als van een Alfetta GTV(6)?
3- Is de tank hetzelfde als van een Alfetta? De bitumenlaag heeft daar meer kwaad gedaan dan goed, dus...
4- Zijn de mistlampen typisch Alfa 90? Er mist 1 namelijk.
5- Distributieriem vervangen is weinig over te vinden op het forum. Is het zo makkelijk bij een 90? De bereikbaarheid is stukken beter dan bij een 156 V6 in elk geval...
Ach, was het in de gehele 90 rijdend Alfa Benelux gemeenschap dan niet al bekendHoera !!! En ondertussen exemplaar 49 toegevoegd .
Frits , moet jij hier niet iets aankondigen ?
Zoals verplicht in Zweden.........leuk accessoire.........voor thuis op de de plank te hebben.........een 90 met koplampsproeiers...
Dat is op de site van Klaas Wietse en niet bij het internationaal register .Voor het 90-register: ZAR162A00*00003844 staat op het forum als te koop, maar ik heb gemaild, en ze hebben hem al jaren niet meer. Laat staan te koop...
Merciekes !!! Is aangepast en jouw fotookes zijn toegevoegd , met uiteraard een dankvermelding aan jouw adres .
En nog een correctie. Deze 90 QO is inmiddels verkocht. Als ik mij niet vergis zag ik Rob de Swart in deze 90 afgelopen zondag. Zag er niet verkeerd uit. Jammer van die zilvergrijze accenten. Maar dat is een kwestie van smaak.