Tssss
En uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar iedereen merkt toch dat er veel "niet alfa liefhebbers" in 145/146/155/156 rijden!?
Tssss
En uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar iedereen merkt toch dat er veel "niet alfa liefhebbers" in 145/146/155/156 rijden!?
De enige minder gezellige post in dit topic is deze van jou dus.....NEEEEEEEEEE! Het zal eens uit de hand kunnen gaan lopen. Ofwel we zijn buiten de lijntjes aan het kleuren.Dit wordt toch niet stiekem een nijmegen gespot topic hé !
Dat zouden we niet willen.
Ik voel, ondanks de gezelligheid in dit topic een slotje aankomen.....
Patrick.
Daarom zwaai ik vanuit mijn moderne Alfa niet meer naar "die ouwe meuk" zwaaien toch nooit terug, enkeling daargelaten......Bedoel ik overigens ook niet vervelend, is enkel een constatering
Kijk, Jeroen S. kan inderdaad wél begrijpend lezen. Kosta dus niet.Jeroen S bedoelde het inderdaad niet vervelend..
Maar volgens mij Mr Don B. ook niet... misschien lichtjes, maar volgens mij niet aan mij gericht
Ik heb ook nergens beweerd dat Don B het vervelend bedoeld had en zeker niet dat het tegen jou gericht was maar wel in het algemeen refererend . En ik spreek het dus wel tegen dat er weinig tot geen liefhebbers in die types rijden. Bij de 155/156 rijders zitten echt wel liefhebbers. Bij de 145/146 wel wat minder denk ik ook.Jeroen S bedoelde het inderdaad niet vervelend..
Maar volgens mij Mr Don B. ook niet... misschien lichtjes, maar volgens mij niet aan mij gericht
Dit: "En uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar iedereen merkt toch dat er veel "niet alfa liefhebbers" in 145/146/155/156 rijden!?"
Bedoel ik overigens ook niet vervelend, is enkel een constatering
Ik voel me als 156 rijder eigenlijk wel een beetje gediscrimineerd hoor!! Dat is toch ook geen echte Alfa?!? En ik zwaai ook nooit naar andere Alfa's!!Pfff,
Als je goed leest, dan zie je dat niemand de 145 of 146 "afkat".
Patrick legt alleen uit waarom er niet altijd word teruggezwaaid als Kroontje de "Nijmeegse alfa's" groet.
En je hebt toch zeker zelf ook wel in de gaten dat er *een hoop "niet alfa liefhebbers" in 145/146/155/156 rijden!?
En dan heb ik het absoluut niet over de mensen binnen de club/forum.. als je geen liefhebber zou zijn zou je hier namelijk niet vertoeven.
Dus nogmaals, een ieder die dit leest moet zich vooral NIET aangesproken voelen!
Groetjes jeroen
* een hoop = veel = lang niet allemaal !!
Je zou natuurlijk ook wat minder kunnen internetten en wat meer kunnen doen wat wél geld in het laatje brengt.Het zou je sieren zo'n opmerking ook over 8C-bezitters te maken of over WAT voor Alfa-type dan ook. Ik vraag me namelijk af hoe groot het percentage Alfa-liefhebbers onder 145/146-bezitters is, ten opzichte van 8C-bezitters.
De laatsten zouden namelijk alleen aan liefhebbers van het merk verkocht worden. Wel zeer opmerkelijk dat er al zoveel te koop stonden, zo kort na introduktie.
Groetjes,
Greyhound
Deze opmerking geldt voor Jeroen S.