Hm...het "project" neemt een overwachte wending:
Vanmorgen bij het uit accelereren van een bocht van de afrit A7 een flinke klap en meteen een zeer onheilspellend geratel...het klonk mij als leek angstwekkend veel alsof de versnellingsbak in puzzel stukjes lag!!
Direct de koppeling ingetrapt en laten doorrollen. Aangezien ik nog op een doorgaande provinciale weg zat toch maar heeeel voorzichtig de koppeling weer op laten komen en horen en voelen. Veel gerammel, maar wel gevoel dat er nog verbinding was tussen de motor en de wielen. Schakelen ging ook nog, en zelfs rustig doorrijden kon, zij het met flink wat kabaal.
Op eieren dus naar Willem Schoon gereden (2 stoplichten en 3 bochten) en 'm daar op het terein stil gezet. Er werd al direct zorgelijk naar de "rammelbak" gekeken, en met wat meer technisch vernuft achter het stuur nogmaals gestart...Weer dat ziekmakende gerammel en gebonk...maar het lijkt niet direct de bak te zijn, maar een rubber van de aandrijfas (??).
De 75 staat nu dus bij Willem Schoon, die er "even tussendoor" naar gaat kijken...Ik zit al de hele ochtend met gekruiste vingers te hopen op een telefoontje dat begint met de woorden "we hebben redelijk goed nieuws voor u"...
Dit is geen goed begin van de week!!!!