Ik heb nu de kachel uit mijn circuit 75 gesloopt maar wat te doen met de over gebleven slangen ? Afdoppen of de lange slang vanaf de pomp aansluiten op het andere punt wat over is ???
Iemand suggesties ???
Als (in de normale situatie) de kachelkraan dicht is, heb je in dat deel toch ook geen circulatie.....Heb je dan nog wel een koelcirquit als de thermostaat nog dicht is? Lijkt me niet goed als de pomp alleen maar draait zonder dat hij zijn water kwijt kan.
Nee, het loopt parrallel dus zonder kachel (afegdopt) loopt alle vloeistof door de radiateur.Afdoppen dus !
Zit me alleen af te vragen hoe dat hele verwarmings systeem dan zit aan de motor. Volgens mij haalt het niets uit, afdoppen of niet. Het koelwater wordt nu direct als je de slangen aan elkaar maakt direct naar de motor gepomp i.p.v. door de kachel. Alleen in koude toestand dan, daana komt de grote radiator erbij....
Maar minder goedIk heb gewoon de slangen weer aan elkaar gemonteerd, werkt ook
hehe eindelijk een medestanderMet doorlussen wordt een TB idd 110 graden ipv 80.
Weg van de minste weerstand ofzoiets
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, met 1 klontje suiker en een beetje koe.hehe eindelijk een medestanderMet doorlussen wordt een TB idd 110 graden ipv 80.
Weg van de minste weerstand ofzoiets
Alfasud: KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!