Was de bedoeling dat ik er zou zijn met de GTV6.Maar onse dochter van 6 weken werdt ziek.En dat gaat toch voor.
Volgende keer ben ik er bij.Tot zondag dan maar tijdens de registerdag.
Je hoeft de vragen niet te beantwoorden, er zijn genoeg mensen die alleen voor het rijden mee doen en niet voor de competitie. Ik denk dat je die twee apart moet zien.Buiten de zaal een hoop geemmer over de puzzelantwoorden en nu al weer.
Zou zeggen, kappen met die onzinvragen en rij net als die keverclub (156 club doet dit ook) naar diverse verzamelpunten, restaurantjes, bezienswaardigheden enz. in een lange rij alfa's
Krijg ik veel meer "alfa-gevoel" bij dan dat gestres van om je heen kijken, wat doet die, waarom keert die de alfa, denken om de tijd enz.
Wobut, excuses aanvaard hoor geen punt van maken.
Bij dat viaduct ging mijn zoon met vriendin nml. weer terug om alles na te checken, duurde 20 minuten voor ze weer bij ons waren.
Denk dat ze beidde nooit weer mee gaan, moest hen al overhalen weer eens mee te gaan.
En al eerder gezegt het is niet meer ontspannen zo, dat gestress en zelfs gevloek onderweg.
Maar goed we doen elke keer nog weer mee
156FM
Bij deze en een aantal andere ritten is de route relatief eenvoudig. De branato, de nachtrit en de "moeilijke rit" of "verrassingsrit" zijn traditioneel ook puzzelen om de route te vinden. Zoals Rob al zegt, deze ritten zitten meerdere elementen in zodat iedere alfa-rijder er het hare/zijne uit kan halen. De puzzelaars zullen altijd wel discussieren over de vragen en de mensen die niet zo bedreven zijn in het vinden van de route zal je daar ook wel over blijven horen. Wat volgens mij een rit geschikt maakt is als (bijna) iedereen het eindpunt toch nog weet te vinden en alleen de beste puzzelaars bijna foutloos het antwoordenvelletje in leveren. Uiteraard hoort daar een leuke en uitdagende route bij zodat je veel plezier van het rijden in je alfa en de omgeving waar je dat in doet kunt hebben.
Je hoeft de vragen niet te beantwoorden, er zijn genoeg mensen die alleen voor het rijden mee doen en niet voor de competitie. Ik denk dat je die twee apart moet zien.
Zelf rij ik ook bij andere clubs zogenaamde tourritten, maar die vind ik toch minder leuk. Het voordeel van de manier waarop de ritten opgebouwd zijn bij de Scarb, is dat je voor de route niet of nauwelijks hoeft te puzzelen, maar die gewoon kan rijden.
Waarom dat gestress en gevloek? Dat doe je zelf hoor. Ik denk dat je een beetje het punt mist hier. Je hoeft geen anwoordenlijst in te vullen en in te leveren. Je kunt ook gewoon lekker de route rijden. En genieten van alles wat je onderweg tegen komt...Buiten de zaal een hoop geemmer over de puzzelantwoorden en nu al weer.
Zou zeggen, kappen met die onzinvragen en rij net als die keverclub (156 club doet dit ook) naar diverse verzamelpunten, restaurantjes, bezienswaardigheden enz. in een lange rij alfa's
Krijg ik veel meer "alfa-gevoel" bij dan dat gestres van om je heen kijken, wat doet die, waarom keert die de alfa, denken om de tijd enz.
Wobut, excuses aanvaard hoor geen punt van maken.
Bij dat viaduct ging mijn zoon met vriendin nml. weer terug om alles na te checken, duurde 20 minuten voor ze weer bij ons waren.
Denk dat ze beidde nooit weer mee gaan, moest hen al overhalen weer eens mee te gaan.
En al eerder gezegt het is niet meer ontspannen zo, dat gestress en zelfs gevloek onderweg.
Maar goed we doen elke keer nog weer mee
156FM