Zo, ik was nog even aan het bijkomen van het heftige weekend.
Zaterdag al mooi een bruine kop kunnen scoren met diverse familieverplichtingen, maar toch op tijd kunnen vertrekken om alvast in De Lutte aan te komen. Na ingechecked te hebben, heerlijk gedineerd in het sjieke restaurant. Wat een genot na zo'n drukke dag vol familie. 's Avonds nog met Kees en Roel een rosétje genomen op het terras. Nadat Roel de benen genomen had, nog eentje om het af te leren. Twaalf uur gingen de luikjes dicht.
Och, wat is het heerlijk wakker worden als de kleine voor het eerst volmondig "PAPAAAAA" roept. De volgende keer hem nog leren dat hij dat ná 8 uur doet. Heerlijk gezwommen en ontbijt gehad, wederom op het terras. Van daaruit kon ik de oranje shirtjes al heen-en-weer zien vliegen over het grasveld. Heerlijk, dat harde werken, ik kan er uren naar ... (vul zelf maar in). Tijd om aan te treden met de dauw nog op de voorruit als tweede aangeschoven in de 33 rij.
Zoals op de voorgaande foto's te zien is, mochten we absoluut niet klagen met de opkomst. Om over het weer maar te zwijgen. Op zoek naar mogelijkheden om de benen te strekken gingen we vol goede moed wandelen. Naja, met de camera in de hand, je weet tenslotte maar nooit. Nou, dat veranderde in huisfotografie van alle voorbij snorrende en brullende Alfa's. Heerlijk! Ook aanspraak van de omwonenden over wat er allemaal wel niet gaande was.
Ondanks de aanwezigheid van Andretti Molletti, zagen we ook nog de lokale Wegenwacht-held voorbij schuiven. Naar wij later hoorden was het voor het achterlaten van de sleutel in de auto. En wie doet nou zoiets stoms? Ja hoor, Lon! Bij deze nog even aan de schandpaal, Lon
Toen wij als een van de laatsten vertrokken (hadden Lazy Sunday op de hotelkamer, dus pas uitchecken voor 7 uur), toch nog een hoop gelijkgestemden getroffen op de snelweg. Natuurlijk onder begeleiding van het nodige getoeter en gezwaai.
Ik heb een hoop foto's kunnen maken, zelfs gedurende de dag de geheugenkaart van 2Gb vol (!!!). Ik zal ze in de loop van de week even sorteren en online zetten!
Groeten van een kreeftrode Hylke, Barbara & Julian
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18