mende
Member
Member
Berichten: 138
Lid geworden op: zo aug 20, 2006 22:03
Locatie: heemskerk.
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

zo jul 05, 2009 22:30

Was voor mij ook een geweldige dag, ik heb genoten van alle mooiè alfa`s.
Een heerlijke dag en mooi weer.
Organisatie bedankt voor deze mooiè dag.

Hier wat foto`s.
Ik heb ze eventueel op groter formaat voor de liefhebber.

http://www.mijnalbum.nl/Album-VRVAQEAI- ... Romeo.html
grtz mende.

Alfa 155 1.8/16V Bleu lord 438.
Alfa 155 1.8/8V mitro groen, 364. (verkocht).
Alfa 155 1.8/8V rosso (R.I.P.)
Alfa 155 1.7/8V nero (gestolen).
scarb 4882
artc 279

Gebruikersavatar
rednal
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 903
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 21:37
Locatie: Hardenberg
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

zo jul 05, 2009 22:30

Topdag gehad, super weer en een heel stel leuke gasten leren kennen.
Alfetta GTV 1980, Alfasud Sprint 1983, Alfa Giulietta 940

Wampi
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di dec 28, 2004 20:15
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

zo jul 05, 2009 22:41


Afbeelding
Leuk is ie he 8)

Ik was niet van plan om mee te gaan, maar had dit toch niet willen missen.. Erg, erg leuk!

Gebruikersavatar
GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 16:10
Locatie: Noordscheschut

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

zo jul 05, 2009 23:11

Topdag gehad, super weer en een heel stel leuke gasten leren kennen.
Heb ik jou dan helemaal niet gesproken?Je was er ook niet met de GTV toch?
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982


database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6721
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

zo jul 05, 2009 23:37

Zo, ik was nog even aan het bijkomen van het heftige weekend.

Zaterdag al mooi een bruine kop kunnen scoren met diverse familieverplichtingen, maar toch op tijd kunnen vertrekken om alvast in De Lutte aan te komen. Na ingechecked te hebben, heerlijk gedineerd in het sjieke restaurant. Wat een genot na zo'n drukke dag vol familie. 's Avonds nog met Kees en Roel een rosétje genomen op het terras. Nadat Roel de benen genomen had, nog eentje om het af te leren. Twaalf uur gingen de luikjes dicht.
Och, wat is het heerlijk wakker worden als de kleine voor het eerst volmondig "PAPAAAAA" roept. De volgende keer hem nog leren dat hij dat ná 8 uur doet. Heerlijk gezwommen en ontbijt gehad, wederom op het terras. Van daaruit kon ik de oranje shirtjes al heen-en-weer zien vliegen over het grasveld. Heerlijk, dat harde werken, ik kan er uren naar ... (vul zelf maar in). Tijd om aan te treden met de dauw nog op de voorruit als tweede aangeschoven in de 33 rij.
Zoals op de voorgaande foto's te zien is, mochten we absoluut niet klagen met de opkomst. Om over het weer maar te zwijgen. Op zoek naar mogelijkheden om de benen te strekken gingen we vol goede moed wandelen. Naja, met de camera in de hand, je weet tenslotte maar nooit. Nou, dat veranderde in huisfotografie van alle voorbij snorrende en brullende Alfa's. Heerlijk! Ook aanspraak van de omwonenden over wat er allemaal wel niet gaande was.
Ondanks de aanwezigheid van Andretti Molletti, zagen we ook nog de lokale Wegenwacht-held voorbij schuiven. Naar wij later hoorden was het voor het achterlaten van de sleutel in de auto. En wie doet nou zoiets stoms? Ja hoor, Lon! Bij deze nog even aan de schandpaal, Lon :wink:

Toen wij als een van de laatsten vertrokken (hadden Lazy Sunday op de hotelkamer, dus pas uitchecken voor 7 uur), toch nog een hoop gelijkgestemden getroffen op de snelweg. Natuurlijk onder begeleiding van het nodige getoeter en gezwaai.

Ik heb een hoop foto's kunnen maken, zelfs gedurende de dag de geheugenkaart van 2Gb vol (!!!). Ik zal ze in de loop van de week even sorteren en online zetten!

Groeten van een kreeftrode Hylke, Barbara & Julian
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 08:21

Nog enkele foto's in het SCARB webalbum.

@Andretti Molletti: een aantal Groningers liet het afweten omdat ze nog moesten 'bijkomen' hun Moin Moin Tour door Ost Friesland op zaterdag.
Laatst gewijzigd door Dinky Boy op ma jul 06, 2009 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5595
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 08:34

Wel een minpuntje, of beter schrikpuntje was de terugreis, nog maar 500 meter ver werd ik op dat iele landweggetje totaal van de weg gereden door een onverantwoord hard rijdende 75V6. Ook mijn reisgenote schrok van de ongecontroleerde actie.
Helaas waren er meer die op dat toch wel smalle weggetje iets minder doordacht het gaspedaal beroerd hebben gisteren. Bij wegrijden (die witte 159 met racer op trailer..)werd op een moment mijn weg geblokkerd door iemand die mij op zich al van verre had moeten zien aankomen, en ipv even te wachten (waar hij wel ruimte voor had maar ik niet op dat stukje) zette hij door zodat er niemand meer iets kon. Inmiddels snel achter mij een rijtje alfa`s waaronder de 1900 die blijkbaar startproblemen had (vapourlock door de warmte??) Die meneer was dus helemaal niet blij, maar de meneer die mij de doorgang blokkeeerde ook niet, was een lbewoner aan het weggetje, en had zich de hele dag dus lopen ergeren aan het rijgedrag van diverse alfa`s op dat stukje weg....En eind van de dag brak er dus even iets bij hem, en had hij de mogelijkheid een statement te maken. heb eea even met hem uitgepraat...(vandaar dat het heel even duurde, meneer van de 1900, dank degeen die daar uiteindelijk verantwoordelijk voor waren maar..)
Voor degenen die dat waren: jongens, op zo`n weggetje rijd je dus rustig...(voor het geval dat nog niet duidelijk was..).

Verder een leuke dag gehad! was toch een beetje vakantie.

Thanks Roel voor de organisatie! en idd : toplocatie!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3955
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 09:01

@Marley164: |euke foto's! Ik heb je zien staan op het viaduct maar dacht dat het 'gewoon' een autoliefhebber was die plaatjes aan het knippen was...... Ik sta er wel mooi op, die foto bewaar ik!
@Martin116: wij waren om 10.15u bij de A1, iets verlaat dus, jammer dat de afspraak daardoor misliep maar dat zal niet zo'n ramp geweest zijn.

Verder was het een super registerdag! Roeltje164, goed georganiseerd, een dikke pluim! Deze ene dag was weer te kort om alles goed te bekijken, vandaag schieten steeds die auto's door mijn hoofd die ik eigenlijk beter had willen bekijken.... Ook de rit was geslaagd met mooie locaties voor tussenstops.

Op de terugweg reed ik met een treintje 33's mee, maar langs de A12 zijn wij maar even bij het tankstation gestopt om preventief het kapje van de Spider dicht te doen, gezien de dreigende zwarte lucht voor ons, nou, dat was een goede keuze, wat een hoosbiui! Wie was de Spider 916 rijder (zilver) die vlak daarvoor met open kap ons ionhaalde en zwaaide? Heb je het droog gehouden? Ik ben bang van niet..... Door die regen moest ik het treintje 33's laten schieten en kwispelde de Spider één keer nog listtig met zijn staart (spoorvorming en aquaplaning) maar alles liep goed af. Wel onhandig om tijdens het rijden in een hoosbui beiden raampjes dicht te moeten zwengelen en de ruitenwisserknop ingedrukt te houden, dat kan dus niet, heb ik gemerkt.

Verder goed gezelschap gehad, Suzanne en Joost, bedankt voor de gezelligheid, volgende keer weer.

Blij dat ik factor 40 bij mij had, wat een heerlijk zonnig dagje!
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:08
Locatie: Haaksbergen
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 09:19

Helaas moest ik het gister laten afweten. Een iets te volle agenda, laten we het maar op houden.... Was pas om 03.15 uur thuis van het buurtfeest wat ik moest organiseren en helaas moesten we zondagmorgen alles nog opruimen... Gistermiddag zouden we ook al weer naar mijn schoonouders in Beekbergen en gisteravond nog naar mijn eigen moeder die gister terugkwam van vakantie...

Heb dus geen gaatje meer kunnen vinden om nog even de andere kant op te gaan, ondanks dat het voor mij een ruim half uurtje rijden is... :? :cry: :cry:

Greetz,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1221
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 09:47

We hebben ook de rit gereden, met een flink rijtje 916's en een paar zilvere en rode spider type 4's. Mooi rustig en m. beleid fietsers voorbij, zodat die hun glimlach konden behouden. Racen doe je op een circuit :wink: ook al was ik op weg met m'n snelle TB :banana:

Mooie route alleen waren we wat laat gegaan dus hebben we halverwege op tomtom teruggereden naar het veld met de hele rits. Plakte een gele ZAAG en een duitse SZ aan.


Doordat we te laat waren niet gehoord wie de concours heeft gewonnen, is daar een uitslag van. Benieuwd of mijn eigen inschatting een beetje in lijn was met de rest van de keuzes.

Gr René
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
rednal
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 903
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 21:37
Locatie: Hardenberg
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 10:27

Topdag gehad, super weer en een heel stel leuke gasten leren kennen.
Heb ik jou dan helemaal niet gesproken?Je was er ook niet met de GTV toch?
zeker wel, stond ongeveer 5de in het rijtje GTV's
;)
ben alleen veel aan 't rondlopen geweest, en nog lang niet iedereen gesproken.
Alfetta GTV 1980, Alfasud Sprint 1983, Alfa Giulietta 940

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6721
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 11:02

Doordat we te laat waren niet gehoord wie de concours heeft gewonnen, is daar een uitslag van. Benieuwd of mijn eigen inschatting een beetje in lijn was met de rest van de keuzes.

Gr René
De winnaar van het Concours d'Elegance was de witte Duetto, met kop en schouders boven de rest uit.

Groeten, Hylke
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 11:33

Was een mooie zondag met bezoek aan de registerdag.
's morgens vroeg weg en onderweg nog even gestopt voor de nodige koffie.
Daarna naar de Lutte gereden waar ik keurig de aanwijzingen volgde en een grote SCARB vlag zag bij de entree tot het landgoed.
Helaas wel afslag 34 genomen terwijl een 33 rijder natuurlijk afslag 33 had moeten nemen!

Een smalle lange weg leidde tot het ontvangstcomite waar ik door de buurman verwelkomd werd die zo mijn postcode uit zijn hoofd kon opzeggen :lol:
Met minimale vertraging kon ik daarna de auto bij de andere 33's zetten.
Vele bekende gezichten maar ook een onbekende zwarte 33 die aanschoof. Welkom Suzanne.

Daarna de rest al etend / drinkend / pratend / bekijkend en uitpuffend onder een boom doorgebracht.

Na afloop met een treintje Alfa's naar Deventer gereden voor een maaltijd waarna ieder zijn weg vervolgde.
Joost reed met zijn open spider achter me aan richting Amersfoort terwilj ik constant het weer aan het bekijken was.
Vlak voor Amersfoort kreeg Joost nog even gezelschap van een Ferrari spider die zich ook naar huis spoedde en vooral voor de regen uit.
Die viel gelukkig met een aantal druppels zodat de spider gewoon open naar zijn huis kon rijden.

Was zo'n 12 uur na vertrek weer thuis na een welbestede dag.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1221
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 12:07

Doordat we te laat waren niet gehoord wie de concours heeft gewonnen, is daar een uitslag van. Benieuwd of mijn eigen inschatting een beetje in lijn was met de rest van de keuzes.

Gr René
De winnaar van het Concours d'Elegance was de witte Duetto, met kop en schouders boven de rest uit.

Groeten, Hylke
Thanx en de rest vd top 3?
Mmm witte die heb ik helemaal niet gezien tijdens mijn keurronde. Was wellicht de toerrit rijden op dat moment?


Ik kijk nooit naar type, of uniekheid/oudheid van een model (155, 1900 of Giulietta). Maar naar de mate of orginaliteit, of juist wijze van restauratie. Maar ook vooral naar strakheid (deukjes), lakkwaliteit Swirls (waskringels) of netjes weg 'ge-Mequiar-d'.
Dan vallen er al een hoop of hoewel het nog steeds netjes kan ogen.

Stond leuk spul tussen.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Harry Tijssen
Guru
Guru
Berichten: 1385
Lid geworden op: di dec 28, 2004 21:40
Locatie: Hansweert
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 12:17

Hartstikke fijne dag gehad, allereerst wil ik mijn dank uitbrengen voor Roel en consorten.
Daarnaast wil ik alle registerlden bedanken voor hun komst.
Een topdag, op een toplocatie met topweer!!!!! :thumbs:
De 600km heen en terug was het meer dan waard.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Terug naar “Evenementen”