Naar aanleiding van het voorwoord in het klaverblaadje: vandaag gespot bij de relatief nieuwe dealer in Arnhem.
De poster is "dubbel" opgehangen en daardoor ook in de showroom te zien.
Overnachting ook geregeld, Camping de Branding in een blokhutEn ook ingeschreven met de 75, rijstijlverbetering
Nu nog een slaapplaats, hopelijk is het een beetje mooi weer want het wordt waarschijnlijk een camping.
Volgens mij is er geen beschikbare hotelkamer meer te vinden in Zandvoort (of in ieder geval niet betaalbaar).
Idd, er waren er nog maar 2 nu geen meer, heb jij soms de laatste gereserveerdGoede tip!
Dat zijn prima blokhutten! Eenvoudig maar voor het Spettacolo perfect, wij hebben er een paar jaar geleden eentje met een groep gehuurd.Idd, er waren er nog maar 2 nu geen meer, heb jij soms de laatste gereserveerdGoede tip!
We wilden eerst gaan kamperen maar dit is handiger en je bent iets minder afhankelijk van het weer.
Ben benieuwd of er nog meer clubleden zitten in de blokhutten en op de camping.
Die betrouwbare bron geeft je gelijk Haha, het Squadra33 team is er bij maar heeft inderdaad al 3 Spiders en een 155 Maar met de hulp die ik hopelijk van wat handige 33-knutselaars ga krijgen ben ik er hopelijk met de 33 P4 bij (en laat ik de Spider thuis! Lekker ouderwets kamperen en wellicht een bbq!Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er op een van de campings een heus Squadra33 kampement zal worden opgebouwd.
Hoewel het merendeel van de rijders inmiddels allemaal een spider hebben of via een ander register aanwezig zullen zijn.
Wordt vast weer een heel mooi Alfa weekendje.
welke camping precies , misschien rij ik ook zaterdag die kant op. of is dat een besloten kampement?Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er op een van de campings een heus Squadra33 kampement zal worden opgebouwd.
Hoewel het merendeel van de rijders inmiddels allemaal een spider hebben of via een ander register aanwezig zullen zijn.
Wordt vast weer een heel mooi Alfa weekendje.