Goedenmiddag allemaal,
Bedankt allemaal voor de complimenten, echter een kwalitatieve locatie als deze verkoopt zichzelf met mooi weer, dan is de invulling een kwestie van peanuts als men met zijn allen is.
Neemt niet weg dat er een mooie opkomst was van alle registers/leiders en de vele clubleden en hun soms schitterende Alfa Romeo's
Bovendien kregen we nog bezoek van een 2500 6C die zomaar onaangekondigd voorbij kwam, verder vond ik persoonlijk de opkomst van de Giulietta 101-750 heel erg leuk, ze waren er met 10 of meer, 2 van hun wonnen ook de 2e en 3e prijs van het Concorso, de 1e Prijs was voor een witte spider 1600 1e type echter de eigenaar was al naar huis.
Op de locatie waren bijna 200 Alfa's gekomen afgelopen zondag.
Zatredag nog de rit nagereden met Theo J. in de JZ, wat een feest
, nooit eerder in zo'n heerlijke Alfa gezeten, en ik paste er gewoon in met mijn dikke kop
, helemaal top en de rit was volgens mij ook helemaal mooi in de geweldige omgeving van de Twentse heuvelrug.
Zaterdag was Dion 10 jaar geworden en waren we op tijd al op de locatie, 's avonds een afzakker en op tijd naar bed, nog even gechilled
Volgende dag op tijd wakker en vroeg aan de gang in de ochtendgloren, wat een rust zeg bij dat mooie hotel.
Onze Belse vrinden verwelkomd zondagochtend ( ze hadden me al gemaild dat ze zouden komen, maar ik mocht niks verklappen
), en Andre Prova natuurlijk ook met zijn Belse 164 Q4 echt leuk dat jullie geweest zijn en we weer eens bij konden kletsen en dat trouwens met een hoop mensen want de sfeer was gewoon weg gezellig.
Catering en drankjes/terras op het grasveld vond ik persoonlijk helemaal goed met dit weer, Wilmersberg daar een grote pluim voor.
Jammer het verhaal van vV ( Walter ) met een buurman, kennelijk zijn er dus nog altijd mensen die op zo'n klein weggetje zichzelf niet kunnen beheersen, jammer dat iemand anders dan de dupe van moet zijn ( Ale met zijn 1900 ), men had zich tijdens de puzzelrit al genoeg kunnen uitleven op de kleine weggetjes.
Op de terugweg net even voorbij Utrecht kregen we een bak met water uit de hemel, het leek wel of we aan het waterfietsen waren en even verderop nog een Spider 3 langs de kant van de A-12 om zijn kap dicht te doen, wow, maar gelukkig veilig thuis en zeer voldaan.
Voor het volgende jaar kan ik u mededelen dat we een locatie hebben gevonden die zekers zo mooi, zo niet mooier
en zo ruim is kwa parkeer gelegenheid en de locatie ligt ongeveer 50 km ten Oosten van Utrecht, dus dat is al een heel stuk dichter bij huis voor sommigen onder ons.
Tot volgend jaar.
gr Roel en euuuhhh Theo J.