Ook wij hebben weer van de rit genoten. Wat betreft de vragen.. Ik neem mij altijd voor om niet te actief naar antwoorden te zoeken, maar word tijdens de rit altijd toch weer entousiast..... Toch is het jammer als de organisatie goede antwoorden foutrekent omdat ze te compleet zijn? (denk aan wat je voor € 7,90 kon kopen, dat waren inderdaad 2 potjes honing, maar het kon ook een combinatie zijn van de eieren, bessen etc, daarmee kwam je ook op dat bedrag uit |(en ze lagen naast de hioning..., dat antwoord was voor de puntenteliing helaas fout???))
Ik zou zelf een opzet met fotovragen (om de snelhied op snelle stukken iets te beperken) en behendigheidsproeven (balletje op de motorkap, inparkeren, net voor een draadje stoppen etc) het leukste vinden. Zo komt het niet neer op wie de snelste internetverbinding of grootste bibliotheek aan boord heeft.....
Verder niets aan complimenten voor de mensen die zo veel tijd steken in het uitzetten van de ritten, deze rit specifiek was heel goed in de aangegeven tijd te rijden!