Klopt, ik heb een aanname gedaan en dt is dat het om de 146 gaat. Die hebben over het algemeen een netto-40l G3 tank en rijden echt wel 1;10, ook in de nacht Ik doelde met mijn opmerking ook vooral op de rijstijlDat is nogal een aanname. Afhankelijk van welke van de 2 LPG auto's die ik heb en de rijstijl varieert de actieradius op een volle tank tussen de 200 en 650 kilometer voor mij. In het eerste geval ga ik met m'n 1.4tje met een 40 litertankje heel hard jakkeren en in het 2e geval ga ik met de 2.0 met 80 litertank constant 80-100 rijden (beide tanks vullen niet voor 100%). Puzzelritten zijn over het algemeen niet echt de ritten waar je zuinigheidsrecords verbreekt, dus een nachtrit zonder tankstop kan lastig worden als je een klein tankje hebt.Normaal gesproken kan je toch zo'n 400km op LPG rijden, moet voldonde zijn... En anders gewoon door op benzine en gewoon niet te veel asociaal hard rijden, dat scheelt veel (in verbruik en irritatie).
Het is gewoon een kwestie van met volle LPG tank starten, dan kom je heel ver en hoef je in het slechtste geval maar een beetje op benzine te rijden.
Ik heb in het verleden ook de nachtrit op LPG (mee)gereden, de 33 kon toen niet op benzine rijden en er is geen centje pijn geweest tijdens die rit. Zelf heb ik hem met de 75 op LPG gereden, ook niets aan de hand. De 147 kan het ook vlekkeloos uitrijden.
Conclusie; gewoon rijden, de nachtrit is qua uithoudingsvermogen een grotere uitdaging dan de gasvoorraad (komen we niet langs Slochteren....?)