geweldige auto's die E36...... Heb zelf de ex-AB 318iS gehad en gaaaawd wat was het feest. Zelfs ik kon er goed mee uit de voeten. Gebruikte hem als daily wat perfect ging (op de herrie na, dus mp3 speler in!!)
Giulia zal er nooit aan tippen. Ik had na een half jaar en ruim 11k kilometers enz nog altijd veel lol ookal was het maar een 1800. Nooit echt goed circuit kunnen pakken ivm centenkwestie, maar toch blijft een 105 mij ook meer boeien.
Wat ik een heerlijk bochtje vind is als ik de 100km/h weg af ga, rechtsaf de snelweg op, dan gelijk na de mac afslag hellendoorn/holten eraf, das een S bocht, kon met de bmw met RUIM 180 de bocht in, net op het korte rechte stuk remmen en met 150 de volgende in, gaat best gaaf. Met mijn Berlina geprobeert met ~ 145 ongeveer, remde op het rechte stukje, stuurde en ja dan begintie toch iets te glijden, beetje voelen en sturen... Nouja, mag eigenlijk niet dit soort gekkigheid maar alleen op de weg dusja ach.... Mens moet wat toch?
Ach, die maffe 105jes van alfa. Ik haat ze, ik raak telkens weer dolverliefd op ze als ik ernaar kijk, een zie rijden.... Prachtauto's zijn het, met alle gebreken die ze hebben.....
Nee die bmw heeft ook een apart plekje gekregen, altijd geroepen dat ik NOOIT BMW zou rijden, afgezworen maar het is een geweldig ding. E34 heb ik ook een kort stukje mee gestuurd maar mist het directe stuurgedrag dat een E36 wel heeft. Ondanks alle aanpassingen die AB heeft gedaan aan de laatste versie...
BMW is leuk, alfa leuker want heeft charme en karakter. Bmw doet het maar gewoon en blijft het doen, heel fijn en aanzienlijk goedkoper maar niet leuker
Kortom, ik hoop wat centen bij elkaar te kunnen sprokkelen om mijn giulia race project te starten