BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

RE: Voor de Belgen ! Enquete Club Quadrifoglio Belgio

wo jul 15, 2009 11:10

Ik ben ex lid en heb nochtans geen vragenlijst ontvangen .

Nu ben ik ook hier op't forum terechtgekomen omdat er op dat van de CQB bijzonder weinig animo is .
Belgie is sowiso moeilijker omdat je alles in 2 talen moet doen en niet iedereen heeft zin om z'n tekst telkens te vertalen .
Desondanks vind ik dat de klemtoon momenteel iets teveel op "dineren" ligt bij de CQB .
SpaItalia is een mooi event maar slorpt tevens veel tijd op van het meest aktieve bestuurslid van de CQB .

Er is zeker wat te doen om meer animo te verkrijgen, een even grote reikwijdte als de SCARB zal je in Belgie nooit kunnen losweken maar nu is het toch wel bijzonder pover .
Men zou ook geen schaamte moeten hebben om evt. een satteliet van de SCARB te worden .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

KRIS GT
Member
Member

wo jul 15, 2009 14:02

Beste Frank,

Het is zeker niet de bedoeling om de CQB te schofferen en ik vrees dat een korte verwijzing naar de enquête aan de meeste personen zou zijn voorbijgegaan.
Nu ik het integraal op het forum heb geplaatst zijn er toch enkele reacties en ontstaat er enigzins een discussie. Dit is altijd beter dan dat het een stille dood sterft.
't Is goe bedoeld.
8)
Kris
ALFA SPIDER 2000 VELOCE (model 1980)
ABARTH 595C TURISMO BICOLORE (model 2016)
ALFA GT 1.8 TS (model 2007)
voorheen :
ALFA GT (model 2007)
156 SW (model 2001)
LANCIA Y MOMO DESIGN
ALFA 33 1.4 (model 1994)
ALFA GT (model 2010)

Frank R
Newbie
Newbie

do jul 16, 2009 00:34

Hallo Kris,

Ik begrijp je goede bedoeling en waardeer dat ook, maar zoals ik in mijn eerste reaktie aangaf had het ook een oproep tot informatie/enquete kunnen zijn.
Ik begrijp dat veel Belgen lid zijn van de SCARB en heb ook aangegeven dat ze dat moeten blijven.
Ik hoop alleen als het ons lukt de Belgische Club te redden dat een aantal ook weer lid wil worden van deze Club.

Laten we vermijden dat we dit op het Forum te veel uitdiepen en het te veel in de spotlights zetten

Namens de Werkgroep Nieuwe Alfa Club

Frank Rameckers

Lovertje
Newbie
Newbie

do sep 10, 2009 19:25

Ik zou het ook fijn vinden dat de club in belgie terug opleeft.

Zelf zit ik bij SCARB, 147club, Alfaforum

Ik zat ook met plannen om de club eventueel te helpen opleven, maar nu ik dit lees, kan ik mss gewoon helpen met het team.

Ikzelf denk dat het ook ligt aan het feit dat de aard van meetings anders is. Een race, klinkt nog steeds als een wedstrijd, en daar pas ik voor.

Bij wie moet ik zijn om mee te kunnen helpen aan de heropleving van Quadrifoglio belgico????

jrk.lovertje@hotmail.com

Terug naar “Het Forum Café”